32 en 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Hallo mensen,

Is het mogelijk om Office 2013 64-bit en Office 2013 32-bit tegelijk te hebben op 1 PC? De PC is 64-bit.

Alvast bedankt,
Venga. :d
 
Hoi,

Ik weet het ik ben nieuwsgierig waarom zou je dat willen :D
 
Nee dat is niet mogelijk naar mijn weten. En ik sluit me aan bij Modag: waarom zou je dat willen? Werkt een bepaalde add-on enkel met 32-bit? Zo ja, dan zou ik gewoon de 32-bit versie pakken voor de beste compatibileit.
 
Ik wil graag de bekende add-in MZ-tools willen installeren, maar die is er inderdaad alleen voor 32-bit. Op hun site staat trouwens wel dat ze verwachten dat er dit jaar een 64-bit versie gepland staat, dus ik denk dat ik daar maar op moet wachten. Of wist je een manier Modag?
 
Dan zal je de 32 bit versie van office moeten pakken. wanneer de 64-bit tool er is kan je de 32 bit office eraf gooien en 64 bit installeren.
 
Ok. Dat word :)P) dan maar wachten... Toch bedankt voor de hulp.
 
Overigens ga je jezelf alleen maar in je vingers snijden met de 64 bits versie, want je raakt de compatibiliteit met andere Office gebruikers kwijt. En de vraag is of je dat wel moet willen.... Sowieso is er geen enkel verschil in prestaties tussen de 2 versies, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. De enige reden die ik kan bedenken is dat je niet wilt dat anderen je documenten kunnen gebruiken :). Zelfs Microsoft raadt gebruikers aan om de 32 bits versie te installeren, en met een grote boog om de 64 bits heen te lopen :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan