32 of 64 bits op mijn pc'tje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ene.... after effects wordt dat ook sneller? des ontdanks dat het 32 bit is? maar word het sneller omdat er meer geheugen beschikbaar voor is?

Ik heb zelf ook X64 gepakt en ben er zeer tevreden over. Mijn voornaamste reden was dat ik een computer heb de volledig X64 ondersteund en toch wel vaak met photoshop bezig ben. En bij een programma dat 64-bit ondersteund dan merkt je toch wel dat ie sneller is. Ik heb laatst nog Photoshop en Sony Vegas samen opengehad en bij het renderen van de video naar AVI formaat merk je dat ie sneller is. Op de 32-bits programma's is er nauwelijks een snelheidswinst tussen X86 en X64. Dat wil niet zeggen dat de programma's trager zijn want windows 7 is zowieso al lichter. Dus als je X64 drivers, en systeem hebt. En ook redelijk veel met grafisch ontwerpprogramma's bezig bent, dan zou ik het doen.

Trouwens, ik heb 1 week geleden de beta van office 2010 gedownload, eerst in 32-bit en daarna 64 bit en daar merk je ook dan 64 bit vooral bij powerpoint een voordeel heeft.

Greetzz,
Timo

Super ik ga het proberen!
Hoop dat ae cs4 wel sneller is!
Maar kan toch een groot deel vd programma's niet in 64 bits vinden :(
maar goed.....

Heb je nog misschien te melden hoe het is afgelopen?

Greetzz,
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan