320 spacec@m doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Esra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Esra

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo keb een webcam van Trust gekregen maar hij doet het niet! Ik heb de installatiecd-rom gebruikt, drivers gedownload bij trust.nl, alles! Elke keer als ik de computer aanzet heeft de comp wel de webcam gevonden en moet dan de bijbehorende software instaleren (dat heeftie nou al 20 keer gedaan). Bij Nieuwe Hardware staat hij wel vermeld, maar de eigenschappen zijn onbekend en bij MSN vindt hij hem niet, maar het lichtje van de Cam staat wel aan!
HElp Mij !

Bij msn moet je de webcam ook nog installeren, in een gesprek kun je op WEBCAM drukken, vaak installeerd hij de webcam dan.

Dat heb ik ook geprobeerd maar hij zegt dat er geen cam is aangesloten. Hij is wel aangesloten maar hij kan de juiste software niet vinden ofzo

heb je al wel een keer beeld gehad

meestal als een apparaat zich steeds gaat installren bij je opstart is het namelijk defect of de verkeerde driver

Eum neej ik kan niet eens beeld krijgen want mn comp ontkent dat er n cam staat aangesloten terwijl hij m wel steeds instaleert als k m opstart. En k heb de driver gebruikt van de installatie cdrom die je erbij kreeg. Wat voor software kun je nog meer gebruiken? De driver van de trustsite hebk ook al geprobeerd.

Staan er geen uitroeptekens bij de USB-devices in Apparaatbeheer? Want als de USB-poorten niet zijn geinstalleerd, kan je klooien totdat je een ons weegt. :D

Bij de USB nie want we hebbe ook n USB-modem maar bij de cam staaan er wel uitroeptekens en vraagtekens. Ik heb alle installatiesoftware dat k heb al gebruikt

tnx maar k heb m al gedownload en hij doet nog steeds nix. Ik weet eg nie wak nog meer kan doen.

productcode: 13178-02

hee hij doet et al, iemand (hoe weet ik nie) heb m voor me geinstaleerd dus deeze topic is gesloten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan