Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga een lapto kopen met een processor van amd.
de processor die er in zit is een: mobiele AMD sempron 3500+ processor.
ik ben niet zo bekend met amd processors maar is het een beetje goede processor?
tnx
muziek luisteren. film kijken
muziek geen probleem
films tja sneller is beter
soms kan een film toch wel wat eisen van je proc
Nou dat is wel een goede processor hoor :thumb:
Ik heb het 1 jaar moeten doen met een Sempron 2800+ :shocked:
Films kijken perfect, games ook wel vind ik, battlefield half life 2, F.E.A.R. etc werkte allemaal met hoog settingsdus stel voor een 3500+
![]()
De Ghz zeggen helemaal niks meer vandaag de dag hoor![]()
Ja natuurlijk gaat een 500 Mhz niet werken met vista maar als je een goede processor heb, neem de Intel core 2 duo die is 1.83 Ghz, maar die heeft een hele nieuwe architectuur, dus hij is heel snel, een Inetl P4 3.6 Ghz bijv is wel leuk om te zien dat je het hebt maar is echt niet sneller als een Intel core 2 duo E6300 1.83 Ghz hoor![]()
en hoe kan ik anders met mn Sempron F.E.A.R. op hoog spelen![]()
naja de sempron 3500+ is iig een goede keus zelfs voor games :thumb:
Noujah als je een core 2 duo hebt is dat zeker niet zo snel als een "normale" processor, omdat veel programma's dual core niet ondersteunen... draait je processor dus maar op halve kracht.
Als je met zware software wil gaan werken is het verstandiger om een single core processor te nemen, dit is vele malen sneller als een dual core.
Dus de Ghz van tegenwoordig zeggen dus wel degelijk wat, je moet alleen goed op letten wat je ermee wilt gaan doen...
En een goede videokaart & snel geheugen is ook de helft van het werk![]()
Ik denk niet dat je teveel moet zeggen als je er niet echt veel verstand vanaf hebtIk heb hier zelf een Dual core lopende en alle 2 de processor kernen wisselen om en om de één doet dat en de ander dit.
En een single core vele male sneller als een dual core, hoor wat je zelf zegt. daar ga ik niet eens op in![]()
Sorry, maar heb nog stuk opgezocht over wat ik bedoelde zie hieronder, wil niet heel ***lig zijn maar denk dat jij je huiswerk ook niet helemaal goed gedaan hebt...
wat ik ermee bedoelde dat je bijna geen dualcores hebt boven de zegmaar 3 ghz, als je een dual core hebt van 2,2 ghz, kan die theoretisch 4,4 ghz aan maar in de practijk blijf je hangen op 2,2 per programma en is dus een single core sneller.... die kan met 3ghz bezig zijn...
snapt U!?! QUOTE]
Gaan we weer![]()
Zelfde verhaal
1) Het hangt niet van de Ghz af !
2) Hoe snel de processor is moet je dus verstand hebben van ''Architectuur'' !!
3) Het gaat ook om de L1 en L2 Cache !!
4) Ook om de Frond site bus !
5) Het gaat niet zoals jij denkt, als een Dual core 1.83 Ghz loopt betekend niet dat hij 3.66 Ghz heeft !!! Het is EEN Processor met TWEE Kernen !! Die werken SAMEN en dus krijg je niet de DUBBELE Snelheid maar gewoon veel sneller omdat ze taken van elkaar AFWISSELEN !! Snap U!?
6) Een P4 3.6 Ghz is dus NIET Sneller als een E6300 1.83 Ghz
7) Waarom is die P4 niet sneller als die core 2 duo E6300?
Omdat die P4 nog een oude architectuur heeft die de informatie net even op een andere volgorde verstuurd, dus een voorbeeld; Die P4 Stuurd de informatie eerst naar de Ghz die op 3.6 geklokt is. Daarna stuurd hij het bijvoorbeeld naar de L2 Cache, dan naar de Frond site bus en dan naar het ram Etc Etc Etc...
Die Nieuwe architectuur doet het op een andere volgorde bijv die veel sneller is als de oude architectuur !!
8) Een 1,83 Ghz kan sneller zijn als 3,6 omdat die 1.83 ghz miss ( ik noem maar wat ) 8 berekeningen per clock cyclus maakt, en die op 3,6 Ghz geklokt P4 maar 5 Berekeningen per clock cycles maakt. Ik heb het niet berekend maar zo gaat het !
9) Ik hoop dat je er wat aan heb wat ik nu verteld heb anders moet je maar gaan googlen en zelf wijs worden !
En dat u nog steeds beweerd dat single core sneller is als dual core ga ik nog steeds niet op in![]()
Gr Rick![]()
Om even weer bij de orde te blijven betreffende de vraag van Josvink zn Sempron 3500.
Is een goede processor, heb zelf een 3400 Sempron in mn (Compaq) laptop, niks mis mee, maar moet wel erbij zeggen dat ik geen games doe.
Alvast succes met de aankoop van een nwe laptop.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.