3650 Bluetooth Geluid naar PC??

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
is dit eigenlijk ook mogenlijk dat ik alles wat normaal uit mijn luidssprekertje komt nu uit mijn pc komt en mijn luidsspreker bijvoorbeeld of dat ik gewoon alleen uit mijn pc hoor maakt ook niet zoveel uit of dat ik mijn foon als microFOON kan gebruiken ;) dat lijkt me echt zooo cool iemand een idee voor mij? audio gateway werkt niet heb ik al geprobeert misschien iemand die me hiermee kan helpen? zou echt enorm dankbaar wezen

dat is een ingewikkeld verhaal zeg ik heb wel vier keer moeten lezen voordat ik een beetje begreep wat je nu eigenlijk bedoelde met je vraag in neem aan dat het om je telefoon gaat waarvan je het geluid uit je luidsprekers van je computer wil laten komen via een bleutooth verbinding en zo kan bellen via je pc heb ik dat een beetje goed geraden?
ZO! En nu MET leestekens.

Ik denk niet dat dat mogelijk is. Een bleutooth verbinding is vaak alleen om je telefoon te synchroniseren met je p.c. Of om logo's over en weer te zenden met een speciaal daarvoor geschikt stukje software. Ik heb nog niet eerder gehoord/gezien dat de luidspreker en microfoon van je p.c. de functies kunnen overnemen van je telefoon. Wellicht heeft Nokia een softwarepakket kant en klaar? Anders zul je iemand, die veel kennis van zaken heeft, iets voor je kunnen laten schrijven.

dat is psies wat ik bedoel jah :P en ja het IS mogelijk maar de vraag is HOE je kunt er nog veeeeel meer mee

maarjah iemand die een tip heeft???
ik kom er niet uit:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan