hallo allemaal
ik heb een tijdje geleden hier hulp gevraagd voor het samenstellen van een nieuwe pc. Nu was alles zover en wou ik hem gaan kopen, ging me beeldscherm kapot. Dus de pc is even op de lange baan gezet omdat ik een nieuw scherm heb moeten kopen. Nu ben ik vanplan een nieuwe videokaart te kopen om het systeem toch wat op te krikken en ook mijn 1 gig geheugen gaatplaats maken voor 2. Nu is mijn vraag kan mijn systeem dit aan.
Nu zitik momenteel niet thuis dus zal de specs even uit me hoofd zeggen.
Moederbord van asrock zou niet weten welke maar i.i.g met agp slot.
Processor van amd ik dacht de 3200 of 3000
zit nu 1 gig geheugen in maar bij aanschaf van de vidkaart word 2 gig meegezonden.
dvd speler en dergelijke.
voeding zou het niet weten.
weet wel dat er nu een ati radeon 9550 inzit met 256 geheugen.
De videokaart die ik van plan ben om aan te schaffen is de ati radeon 4850 van sapphire.
Sorry voor de ingewikkelde uitleg maar ik heb niet alles bij de hand hier.
PS: het beeldscherm is een 19"die draait op een resolutie van 1440*900
ik heb een tijdje geleden hier hulp gevraagd voor het samenstellen van een nieuwe pc. Nu was alles zover en wou ik hem gaan kopen, ging me beeldscherm kapot. Dus de pc is even op de lange baan gezet omdat ik een nieuw scherm heb moeten kopen. Nu ben ik vanplan een nieuwe videokaart te kopen om het systeem toch wat op te krikken en ook mijn 1 gig geheugen gaatplaats maken voor 2. Nu is mijn vraag kan mijn systeem dit aan.
Nu zitik momenteel niet thuis dus zal de specs even uit me hoofd zeggen.
Moederbord van asrock zou niet weten welke maar i.i.g met agp slot.
Processor van amd ik dacht de 3200 of 3000
zit nu 1 gig geheugen in maar bij aanschaf van de vidkaart word 2 gig meegezonden.
dvd speler en dergelijke.
voeding zou het niet weten.
weet wel dat er nu een ati radeon 9550 inzit met 256 geheugen.
De videokaart die ik van plan ben om aan te schaffen is de ati radeon 4850 van sapphire.
Sorry voor de ingewikkelde uitleg maar ik heb niet alles bij de hand hier.
PS: het beeldscherm is een 19"die draait op een resolutie van 1440*900