3com draadloos pci card driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvd3224

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Hallo,

Ik deze draadloos netwerk kaart. Ik heb hem uit dat slot gehaald en in mijn laptop gedaan. Ik moet drivers installeren. Ik heb het al geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de gang.:confused:
Waar kan ik de goede drivers vinden? Windows vindt ze niet.
naamloosok3.jpg

Bij voorbaat dank,

Coen

Hoi,

Nee, dit klopt niet denk ik (verkeerde driver ....)

De evt. driver voor de wireless LAN pci-kaart is alleen voor de pc en niet voor de notebook.
Want die is alleen voor de 'behuizing' van de pcmcia-kaart, en die zit niet in je notebook.

Daarbuiten heb je een stuurprogramma nodig voor de pcmcia-kaart (dat kan ook een ander merk dan 3Com zijn dus!

Laatst bewerkt:
@Valijn
Je hebt "half" gelijk..... de PCMCIA card hoort namelijk bij deze PCI card, deze werden als set geleverd..... dus de driver is voor zowel de PCI card als de PCMCIA card.... de grote vraag is dus: kunnen deze onafhankelijk van elkaar werken.... [de laptop detecteert [volgens het meegestuurde plaatje] de kaart wel juist, maar nu de driver nog...... mogelijk heeft 3Com deze PCMCIA kaart ook "los" verkocht en bestaat daar een aparte driver voor........

@cvd3224
Staat er misschien een typenummer of naam op de PCMCIA kaart anders dan 3CRWE777A ?

Ik heb die andere driver geïnstalleerd maar dat werkt niet. Het programma ziet de kaart dan niet.:confused:
Ik heb de orginele driver ook nog een keer geprobeerd maar die ziet de kaart niet. Ik moet een winupdate doen. Ik krijg dan dit scherm:
hbph1.jpg

Er blijft staan "no adapters detected". Winupdate ziet de kaart niet. Maar windows XP wel, zie de eerste post.

Coen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan