3D afspelen op pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bosch3n

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2013
Berichten
15
Beste Helpmij leden,

Eerst even mijn computer specs:
Videokaart: Nvidia MSI GTX 660 TI
Monitor: Philips 238G4DHSD/00 Zwart heeft actieve 3D technologie.

Ik zit met een probleem met de weergave van 3D beelden via een .iso blu-ray 50gb discs. Ik laadt de .iso in daemon tools lite vervolgens open ik de .iso met PowerDVD of Arcsoft Totalmedia Theatre, maar ik zie geen 3D beelden als ik de film wil afspelen, alleen in 2d. Als ik dan 3d klik dan zie ik dus alleen 2d. Hij probeert over te springen naar 3d, maar het schijnt niet te willen.

Nu dacht ik misschien ligt het aan de hdmi kabel, maar ik heb net een nieuwe gekocht en die geeft ook aan dat hij 3D kan, er staat met een grote sticker op 3D ready. Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. De kabel is 3.0m lang.

Heb inmiddels al ook andere kabels geprobeerd, maar die werken allemaal ook niet in 3D.

Ik heb geen problemen met SBS 3D films, die spelen gewoon goed af als ik mijn monitor op SBS instel. Normaal staat hij op Auto 3D.

Wie kan mij helpen met die probleem? Wie heeft voor mij de oplossing? Ik kom er echt niet meer uit, heb meerdere dingen op internet gezocht.

Ik zat misschien ook te denken aan een ps3 aan het scherm te koppelen en dan te kijken of ik wel 3D heb, maar heb liever via de pc 3D...

Met vriendelijke groet,

Stefan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan