3d afspelen via pc naar 3d tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauricelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2013
Berichten
2
Hallo allemaal ,
Na 2 dagen te googlen en te helpmijen kan ik t niet vinden wat ik wil:confused:

Ik heb een Sony 3d tv 46hx850 en een pc windows 8 met een videokaart onboard de asus p5g41-m die aan mn tv hang met een hdmi kabel

Wanner ik half sbs mkv bestand afspeel moet ik handmatig op de tv de 3d knop op "naast elkaar" zetten, dan werken de subs ook niet goed en ik heb dan ook geen full hd 3d (heb ik gelezen)
Ik wil dus een blu-ray iso file +- 50gb afspelen (een 1op 1kopie)
Echter speelt power dvd,total media theater6,xbmc etc hem niet in 3d af wel in 2d, wanneer ik dan ergens instel voor 3d afspelen, krijg ik geen beeld , ook lees ik in de forums dat t wel gaat met een mediaspeler en dan streamen ,maar is t dan niet mogelijk rechtstreeks via hdmi kunt kijken?
Mn tv herkent dus ook t 3d signaal niet!
Ook las ik hdmi 1.4 moetje hebben ,nou heb ik 5hdmi kabels liggen maar nergens staat op 1.4:evil:

Mocht dit wat ik wil niet gaan hoe ik t zou willen ,kan ik dan een playstation kopen en dan via mn pc naar de playstation streamen en dan naar mn tv?
Branden van blu ray vind ik geen optie:(

Wie o wie kan mij hier mee helpen? Of wil wat meer info over mn vraag
Ik hoor t graag groetjes
Maurice
 
Hier zit je probleem: videokaart onboard

Niet elke videokaart kan iets afspelen in 3d. De videokaarten die dat kunnen, kosten minstens 200 euro.
 
Hoi wouterje dank voor je reaktie ,

Maar de software van de videokaart waarin je formaat, resolutie etc daarin kun je ook 3d instellingen aanpassen zoiets van asychroon flippen, drievoudig bufferen ,flip beleid etc, dus lijkt mij dat die kaart het ondersteund

Wat denk jij dan?
Groet,
Maurice
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb thuis een TViX 3DS2 kost maar 205€ zonder HD maar je kan ze ook kopen met HD, heb eentje gekocht met 2TB disk voor 305€
Speelt 3D zonder problemen af, gisteren nog een bluray copy van 48GB afgespeeld zonder problemen
Met andere formaten ook geen enkel probleem.
Ben nu al een tijdje trotse eigenaar van dit toestel en ben daar zeeeer tevreden over, is niet groot en mooi wat design betreft, past dus perfect bij de rest van de toestellen aan de TV + bovendien zit deze in de lijst van Logitech Harmony en kan je dus al je toestellen mooi bedienen met 1 afstandsbediening.
Dit was waar ik al zolang op zoek naar was, gekocht via www.tvixbenelux.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan