3D film afspelen geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daanie73

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Berichten
7
Ik heb een philips 3D LED SMART 4300 serie ik heb 3D films gedownlaod en wil deze via mijn ext. hardeschrijf afspelen en dat lukt ook maar ik heb alleen geen geluid hij zegt audio wordt niet ondersteund hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen. Gaat het niet via mijn tv dan wil ik graag weten of ik het ook via mijn laptop naar tv kan afspelen en wat ik daarvoor gebruik.


Groetjes Danielle
 
Zal afhankelijk zijn van de audio formaat van de films. Stereo, Surround (en dan welke surround, AC3, DTS enz)
Films zijn denk ik ook bedoeld op op een 3d DVD speler met een home cinema set af te spelen.
Als je laptop de films (met geluid) wel afspeelt kune je dat proberen maar dan zal je deze voor de video wel aan de tv moeten aansluiten.
(HDMI geschikt?)
 
Ik heb deze gedownload de films maar ik heb ook een film waar het geluid het wel doet . Ik kan hem wel afspelen op mijn laptop maar dan heb ik 2 beelden naast elkaar staan omdat het 3d is hoe kan ik dat dan door zenden naar mijn tv dat het 3d wordt ik heb een netwerk plus een hdmi kabel.
 
Geluid van de films zullen wel in een formaat zijn welke gedecodeerd moeten worden.
Je TV beschikt niet over deze decoders. (Een 3d DVD Speler mogelijk wel.)
Je hebt geen 3d DVD speler? Zo ja brand ze eens op DVD en speel ze daar op af.
 
Nee ik heb geen 3d dvd speler en ik kan ook niemand met 1 dus kan ik het ook niet uitproberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan