3D game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
wij zijn ook niet echt goed
we delen gewoon al onze kennisen met elkaar en dan komen we sneller verder
met DE game
het blijft een team van 16 jarigen die nog veel te leren hebben
wat we weten delen we met elkaar
als we zelf denken dat we genoeg geleerd hebben
beginnen we in te plannen
wie wat gaat doen
je kan veel leren van je teamgenoten
ze hebben kennis van .php .html .css
asp.net C# C++ flash java enzovoort

san andreas mods zijn ook met een klein team begonnen en het loopt uit tot een geheel nieuwe map zonder bugs en/of glitches

Het zal mooi zijn als je de team joint
dus kom je ?
 
Laatst bewerkt:
3d game

Ik heb al wat beters gevonden unity 3d
www.klikertje.nl

wat het leuke aan is dat je gewoon via internet online samen een 3d game kan spelen echt om aan te bevelen:thumb:
 
ik heb wel wat ervaring met java, (html-css maar dat is niet progammeren), van 3d ken ik de basis. en ik ben nu met C++ bezig omdat ik denk dat je daar het meest mee kan :p (zoals gta mods maken :))
 
ik heb wel wat ervaring met java, (html-css maar dat is niet progammeren), van 3d ken ik de basis. en ik ben nu met C++ bezig omdat ik denk dat je daar het meest mee kan :p (zoals gta mods maken :))

Klopt html en css zijn opmaak talen(niet dynamisch dus).
Als je echt uitgebreid cross-platform en cross-spelcomputer zal ik gaan voor C++ maar dan ben je er erg lang mee bezig om een fatsoenlijke game te maken.
wil je je inperken tot windows en Xbox 360 games dan zou ik gaan voor C#
Het duurt minder lang om het te beheersen en als je het beheerst dan is java een makkelijke taal om te leren.

Trouwens html,css,php,as3 en html heeft mij ook bijna een jaar(10 maanden) gekost om het goed te beheersen.
Dan heb ik het wel over zelfstudie.
Wat mn plannetje is dat ik eerst backup heb (winst(geld) van een zelfgemaakte site)
dat laten beheren door iemand die ik erg goed kan vertrouwen.
Dan alleen maar bezig zijn met complexe "game" hll's totdat ik dat ook beheers.
En dan eens wat leuks mee maken. Liefst multiplayer games het leukste wat er is met vrienden spelen:)
 
Laatst bewerkt:
wat betreft programmeer taal heb ik gekozen voor java, omdat ik dat het lekkerst vind werken. als ik jou was zou ik geen website maken, want voor dat je er winst uit krijgt ben je veel tijd en ergernis verder. en je moet je site hosten. De energie die je daarmee bespaart zou ik gebruiken om een programmeertaal te leren ;).
 
wat betreft programmeer taal heb ik gekozen voor java, omdat ik dat het lekkerst vind werken. als ik jou was zou ik geen website maken, want voor dat je er winst uit krijgt ben je veel tijd en ergernis verder. en je moet je site hosten. De energie die je daarmee bespaart zou ik gebruiken om een programmeertaal te leren ;).

Java is in principe hetzelfde als C#. Dus dan heb je 2 vliegen in een klap :p.
Als je een van die 2 talen leert.

Ik ben al bezig met 1 uniek/innovatief internetproject dus ik wil liever dat project afmaken en laten beheren door een vriend.
Via dat project kom ik ook nog een heel groot stuk verder in de programmeer game wereld.

en dan pas "game" programmeer talen leren.
 
mail me dan even want ik heb nog geen uitnodiging ontvangen :p

dan voeg ik je ook meteen toe via de emailadress waarmee je me mailt
 
hoi allemaal ik heb zelf wel wat kennis met c++ en c# maar als je het op een jong leeftijd beheerst kan je later games maken (ben nog maar 11 jaar oud)
maar je wou games maken zoals gta runescape enzovoort dan heb je minimaal 40 man nodig ik ben op mijn negende begonnen met programmeer taal
 
Heey ouassim001,

Ik heb al iets gemaakt :D
Stuur me even je msn of skype, dan praten we verder!
 
Ik heb msn,mail,skype,website dat kan je zien door mijn profiel te bekijken, of klik op mijn naam en dan "verstuur e-mail''

als je even met een van die dingen contact met me opneemt dan stuur ik mijn whatsapp

Voor de overigen die ook geinteresseerd zijn, neem dan contact met me op :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan