3d mark 2003 geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
hallo allemaal, wanneer ik de demo van 3d mark 2003 wil starten krijg ik deze foutmelding. Kan iemand mij vertellen wat deze precies inhoud

en wat er tegen te doen!

bedankt

knackje

Laatst bewerkt:
sorry vergat attachment nu alsnog

Bijlagen

• 3d-mark-foutmelding.jpg
    3d-mark-foutmelding.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 21
Wat voor videokaart heb je?

Het is een vereiste dat je DirectX 9.0 hebt geinstalleerd, ook al ondersteund je videokaart dit niet.

G force 4 mmx, directx 9 heb ik ook al geinstalleerd

knackje

Geplaatst door seeburg100

is dat zo? sorry dan!

Ach ja, maakt niet uit. Ik gebruik zelf een nog hogere versie. Deze is alleen nog illegaal, dus daar kan ik de link niet van geven.

Is dat het enigste wat ik nog kan doen. Ik krijg altijd een probleem met mijn tv out al ik die driver installeer. Hij werkt altijd perfect tot ik die laaste drivers installeer en toch is ie gecertificeerd.

Mijn scherm op de tv wordt dan altjd groen/blauw er is dan dus geen beeld op tv. Als je snapt wat ik bedoel

weet iemand misschien waar dat aan kan liggen. Ik zal toch en keer moeten updaten

groeten knackje

Geplaatst door knackje
Is dat het enigste wat ik nog kan doen. Ik krijg altijd een probleem met mijn tv out al ik die driver installeer. Hij werkt altijd perfect tot ik die laaste drivers installeer en toch is ie gecertificeerd.

Mijn scherm op de tv wordt dan altjd groen/blauw er is dan dus geen beeld op tv. Als je snapt wat ik bedoel

weet iemand misschien waar dat aan kan liggen. Ik zal toch en keer moeten updaten

groeten knackje

Probeer gewoon. Je kan altijd nog terug gaan naar de oudere driver.

Heb ik denk ik al in totaal 10 x geprobeerd op alle mogelijke manieren maar hij blijft dat kegge groen blauwe beel geven op mijn tv.

Kent iemand dit probleem anders kan ik ook niet die 3d max bekijken.

groeten knackje

Ik gebruik deze driver gedownload van nviadia.com

versie 40.72
voor win xp
WHQL Certified

groeten knackje

Hmm...misschien kan je videokaart het niet aan die eisen.
Ik vind de benchmark nogal zwaar. Ik haal met mijn AMD 2000+ en een GF 4 TI 4200 een kleine 13xx.
Ik denk dat deze 3dmark niet echt zin heeft voor een MX. Ik zou gewoon weer terug gaan naar 2001.

Het gaat mij echter niet om die bechmark punten maar om die filmpjes elke jaar download ik were die nieuwste versie om te kijken hoe de animatie filmspjes zijn geworden. Echt mooi zijn die altijd zou erg jammer zijn wanneer ik die van 2003 niet kan bekijken

Heeft echt niemand anders een oplossing

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan