3D printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Dag iedereen!

Hier een rare vraag:

het klinkt gek maar een 3D printer lijkt mij best handig...
ik wil uiteraard eentje die niet met patronen werkt maar gewoon op pet plastic ofzo
en natuurlijk goedkoop een paar honderd vind ik meer dan zat...

Iemand een idee?

Nou voor een paar honderd euro ga je er niet komen. Ze kosten gigantisch veel geld.
Wel kwam ik het volgende tegen. Je koopt schijnbaar een aantal onderdelen, deze zet je in mekaar en de rest van de onderdelen kun je dan zelf maken om zo de printer volledig te krijgen. Ik heb het niet helemaal door gelezen, dit kun je zelf doen.
Voor meer info, Google is je beste vriend.

grtjs jjw

Alleen grote bedrijven hebben zoiets. Ze gebruiken het om mallen te maken voor het echte product want plastic is natuurlijk niks,

wat jjw zegt heeft hij gelijk in, ik ook gezien, maar ik zag ze al vanaf 500. dus neem ik aan dat dat ook goedkoper kan...
kennis van 3d ontwerpen in pc is het probleem totaal niet!

Laatst bewerkt:
Beste rms123, ik ben dan toch wel benieuwd wat jij bent tegen gekomen, ik zelf vind alleen maar prijzen van €3000 t/m €5000. Ongelofelijk wat ze vragen voor een kant en klare 3d printer.

grtjs jjw

Ja die prijzen zijn al beter als op de Nederlandse markt. Maar toch. Als ik er nou bijvoorbeeld aluminium onderdelen mee kon maken voor mijn hobby zou het wel interessant zijn. Maar moet wel zeggen, het is een hele mooie ontwikkeling.

grtjs jjw

Als je al 2 perfecte links hebt gevonden met een vrij lage prijs, wat is je vraag dan precies?

Niet alle printers kun je gewoon pet plastic(van plastic afval enzo) gooien.
in velen moet je hele dure patronen kopen die moeilijk te verkrijgen zijn en zo.
Maar ik weet niet of er iemand iemand kent die ooit zo een ding heeft gekocht, overwogen heeft of zelf heeft. Diegene kan mij daar veel info over geven.

ik denk zelf dat je die echt niet gaat vinden. Dat is wat ik denk, :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan