3d tv.maar 3d werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

theresa

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Geen idee waar ik dit probleem bij moest zetten:), kon het nergens vinden op de site. Wij hebben een samsung 40D6530 tv gekocht. Dat ding heeft ook 3d.Nu hebben we speciale kabels gekocht maar de 3d werkt niet. Niks anders dan sneeuw en strepen, soms zie je wat kleurtjes voorbij komen en klein beetje beeld. geluid hebben we wel. Ook de bijgeleverde brillen werkt niet. Ze gaan aan en dan gaan de lampjes weer uit:evil:. ik neem aan dat het lampje groen met blijven branden. Wie o wie kan ons helpen??

in het menu van de TV wel drie d aangezet?

Moest dat 3d gebeuren hier ook op: "aan" zetten in mijn TV (een LG) ;)

Mischien dat dat ook zo bij jouw TV is ? ;)

Bij samsung is dat met 1 druk op de knop om te zetten van 2d naar 3d. maar dan krijgen we dus raar beeld met strepen enz. En de brillen doen het ook nog niet, we hebben zojuist een snellere ionternet kabel gekocht en een andere hdmi kabel. Gaan we zo aansluiten....

word vervolgt

Oke kabels zijn vervangen. rechtstreeks verbonden met de modum. mog allemaal niet baten. dus vandaag naar de klamten service gebeld. kreeg het advies om software update te doen, en daarna met de 3d brillen naar een winkel gaan en vragen of we ze in de winkel mogen proberen. als de 3d brillen het doen en mijn tv niet komt er een monteur. geweldig pfff. de tv is up to date. binnen kort nog even de brillen testen, maar zal wel een monteur moeten komen. het enigste wat wij nog kunnen bedenken is dat we misschien kabel tv moeten hebben ipv interactief??

vandaag de brillen getest. In de winkel deden ze het net zoals thuis. Ze gaan ff aan en al snel weer uit:(. Dus vandaag naar samsung gebeld, en na alles dubbel gecheckt te hebben , heeft de medewerker besloten dat er een monteur langs moet komen. Fijn. duurd alleen ff voordat we aan de beurt zijn, de 22ste weet ik meer. Maar waarschijnlijk is ie gewoon kapot:shocked:

Tv is een maand oud....

Oke probleem ogelost:D. Er was dus gewoon een onderdeel kapot. Ja dan kunnen we doen wat we willen maar kapot is kapot. De monteur heeft een slecht handschrift, maar wat ik er uit op kan maken heeft hij de main pcb vervangen. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan