verloren folder terugvinden

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Ik werk met een iiMac voorzien van Ventura laatste versie. Ik ben zonder de oorzaak te kennen een folder kwijt uit mijn documents. Ik heb zelf geprobeerd om de folder terug te vinden met een paar recup freewares. Maar telkenmale ben ik gebotst op een vraag of een opdracht die ik niet kon uitvoeren . Bijgevolg liep de poging spaak. Daarom wend ik mij tot uw forum met de vraag "kennen jullie een goede recup freeware en bovenop " eenvoudig" als het kan. Uw vraagsteller moet nog oneindig veel leren. Maar ja al doende verruimt de kennis en de steun, van uw forum is een grote hulp

In afwachting van reacties eindig ik met dank en groeten

Audass

Een algemene vraag krijgt doorgaans een algemeen antwoord, bij deze zou dat zijn: "probeer een recovery programma". En dan geef jij daarop als antwoord: "ik heb programma A, B en C geprobeerd en die werken niet." Laten we dus de lijnen kort houden en vertel jij eerst wat je al geprobeerd hebt. Dat scheelt waarschijnlijk 20 (vrij nutteloze) berichten van onze kant.

Je hebt bijvoorbeeld niet eens geschreven of je al in de Prullenbak hebt gekeken of de documenten daar terecht zijn gekomen...

Volgens internet:
- Check de prullenbak
- Gebruik Time Machine backups
- If Time Machine isn't available, consider using data recovery software like Disk Drill or EaseUS Data Recovery Wizard.
- Use Spotlight (Command + Space) to search for the folder by name.
- If the folder was syncing with iCloud or another cloud service, check those locations.

Terug
Bovenaan Onderaan