• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

3D-verwijzing met zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VAMEES

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Wie kan mij helpen.

Ik probeer met zoeken of vert.zoeken (maakt volgens mijn niet uit) een waarde te vinden die in meerdere tabellen op meerdere scheets staan. Deze tabellen staan wel altijd op de zelfde plaats op de sheets. Nu zat ik zelf aan een 3D-verwijzing te denken maak het blijkt dus dat dit niet kan met zoeken.

Weet iemand toevallig hoe het wel kan?

Alvast super bedankt!

Zet dan de tabellen op 1 blad. (evt. verberg je dit blad in het bestand). Anders ga je het echt wel moeilijker maken dan nodig).

Klopt ik zat ook al aan die optie te denken.
Toch zat ik voor de fraaiheid en in naam der zelf ontplooing aan een een technische oplossing te denken.

Toch bedankt Wigi:thumb:

VBA-oplossingen hebben hun voordelen, maar zeker ook hun nadelen ;)

Je kan ook een UDF (User Defined Function) in VBA schrijven die je via je worksheet kan oproepen met de voorgedefinieerde parameters. Maar als het kan zou ik een manier vinden waarbij je er met standaard excel functies uitgeraakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan