3de router

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamhoang

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Goede morgen, bij mij zit de modem en de router in de meterkast, via de kabel heb ik boven nog een router geplaatst en dat loopt perfect maar nu wil ik nog een router plaatsen in de bijkeuken , kan het met dezelfde manier als met de router boven ? en hoe zit het met de WW ?, welke wordt het of kan ik gewoon dezelfde WW gebruiken ?:love:

Kan het even iets duidelijker?? WW??
Ik vraag dit, omdat ik slechts 1 router en ik er best een bij zou willen hebben, maar ik heb geen idee hoe dat moet met IP adressen en eventuele andere instellingen.
Ik weet trouwens helemaal niet of het eigenlijk wel kan, 2 routers .

Groeten

Erwin

2 routers achter elkaar dan heb je in de router boven het dhcp gedeelte uitgezet?
vertel eens welk moden en welke routers je hebt en dan ook graag de types erbij vermelden.
dat praat iets makkelijker.
en is het adsl of een cai aansluiting

Goede middag, WW is gewoon WachtWoord.
In de meterkast zit een Linksys WRT54G ( deze is gekoppeld aan de modem ), boven heb ik een D-Link DIR-635 ( deze is d.m.v.een data kabel gekoppeld aan de Linksys ), ik wil nu nog een Linksys bij hebben voor in de bijkeuken en de nieuwe wil ik met een kabel aan de andere Linksys in de meterkast koppelen.

Kan het even iets duidelijker?? WW??
Ik vraag dit, omdat ik slechts 1 router en ik er best een bij zou willen hebben, maar ik heb geen idee hoe dat moet met IP adressen en eventuele andere instellingen.
Ik weet trouwens helemaal niet of het eigenlijk wel kan, 2 routers .

Groeten

Erwin

het werkt perfect met twee router, in de handleiding vertelt je wat je moet doen, alleen nu wil ik een derde bij dus .

2 routers achter elkaar dan heb je in de router boven het dhcp gedeelte uitgezet?
vertel eens welk moden en welke routers je hebt en dan ook graag de types erbij vermelden.
dat praat iets makkelijker.
en is het adsl of een cai aansluiting

ik heb internet via kabel ( CAI )

Laatst bewerkt door een moderator:
heeft de wrt54g nog een lege aansluiting voor een kabel zo ja dan zou ik daar een switch aanhangen bijvoorbeeld een met vijf poorten dan kun je nog vier kabels aansluiten.

heeft de wrt54g nog een lege aansluiting voor een kabel zo ja dan zou ik daar een switch aanhangen bijvoorbeeld een met vijf poorten dan kun je nog vier kabels aansluiten.

ik wil gewoon nog een router erbij zodat ik overal in het huis en in de tuin makkelijk en sterk signaal voor de draadloos internetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan