3dmark vantage score

Status
Niet open voor verdere reacties.

homemix25

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo, ik heb toen ik mijn systeem net had 3dmark vantage gedraait, score van ongeveer 7000, vond het een beetje weinig maar oke. Nu draaide ik hem net weer even, kreeg ik een score van 5000. Dit vind ik een beetje raar. Heb even een foto ter verduideliking toegevoegt. Het systeem is compleet hetzelfde gekregen, helemaal niks aan veranderd.
Ook heb ik windows 64-bit ultimate geinstalleerd, maar hij geeft alsnog 3328 aan. Wie o wie kan mij helpen???

Bijlagen

• 3dmark score.jpg
    3dmark score.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Al een andere driver geprobeerd?

nieuwer of ouder

Weet al waar het probleem aan ligt, had bij ati overclock alles omlaag gezet, maar niet meer omhoog. draait nu weer perfect, met nog een lekkere overclock. Zit alleen nog met het geheugenprobleem. Hij blijft maar aangeven dat er 3228 in zit, terwijl hij ook aangeeft dat ik windows 64-bit heb.!

Dat is idd vaag.
Van dat geheugen zou ik igg niet weten, misschien iemand anders hier wel.

Heb zelf net ook ff 3dvantage laten lopen =>10565puntjes

Wordt in het Bios het geheugen wel volledig herkend?

PS score van H15114 met 3dVantage Advanced.:)

Off topic :

15000 + :) mooi man.
NIet met die 7900 neem ik aan. De nieuwe 260 SLI?.

inderdaad niet met de 7800GS+, maar met de nieuwe GTX260 in SLI. Moet nog hoger kunnen.:p

PS doet met er aan denken om mijn systeem gegevens aan te passen.

Laatst bewerkt:
ja in de bios wordt hij helemaal herkend, ook als ik bij pc-wizard bijvoorbeeld kijk dan geeft hij ook aan dat er 2 bankjes van 2 gig per stuk in zitten.

Heb je de prestatie index van Vista al eens opnieuw laten indexeren?

is hij nu mee bezig, overigens als ik kijk bij computereigenschappen geeft hij wel aan dat er 4.0 gb in zit. al ga ik naar taakbeheer en dan prestaties geeft hij maar 3328 aan.

Plaats eens een screenshot van taakbeheer > prestaties.

Vreemd, kun je ook even een screenshot van Deze computer > eigenschappen plaatsen?

Raar bij mij geeft ie keurig 4GB aan in taakbeheer en werk ook met Vista Ultimate 64BIT SP1.

attachment.php

Ik ga even kijken of ik hierover wat kan vinden.

[edit]Geef ook even het type/model moederbord door.[/edit]

Bijlagen

• Taakbeheer.jpg
    Taakbeheer.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Ja ik had wat gevonden over legacy of iets in de bios, maar dit had ook geen effect, zou fijn zijn als je me zou willen helpen in me zoektocht!

Via een ander forum kwam ik op de volgende Hotfix:
http://support.microsoft.com/kb/929777

Heeft wel te maken met meer dan 3GB geheugen, echter krijg jij geen BSOD.

Ik heb de handleiding van je moederbord eens doorgenomen. Het enige wat ik tegen kwam en misschien kan helpen is de HPET support om deze op Enabled te zetten in het Bios voor Vista systemen.

ik ga et even proberen, moet daarna even eten en ga daarna weer verder aan de slag, ik zal et laten weten!

Het stond al enabled, cmos batterij er even uit gehad voor een half uur, ook geen effect. Iemand nog tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan