3x IE *32 in taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

creabea

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2000
Berichten
62
Hallo,

De laatste 2 weken ongeveer heb ik volgens mij problemen met het geheugen.
Tijdens online spellen op Hyves gaat ie als een gek te keer en wordt heet.

Vandaag in taakbeheer gekeken wat het probleem zou kunnen zijn, staat er 3x IE *32.
Is dat normaal? Zie plaatje

29479zo.jpg


Ook starten er heel veel services op.

Wie kan mij advies geven wat te doen?

gr. Irma
 
chrome.exe van google chrome staat er bij mij ~10 x in....
ie 64 /32 beide 2 x
miss. ligt het ook aan het aantal tabs (als ik in IE 32 en stuk of 5 tabs openzet zijn het er 3...)

vaag hoor die explorer's gewoon normaal denk ik!
 
Hi creabea,

Mag ik eerst vragen wat voor een besturingsprogramma je gebruikt.(Ik denk Windows 7 64bit) en is het een laptop of een desktop??
 
Wat RMS zei over de vele aanwezigheid van IE's, dat het misschien wel ligt aan het aantal tabbladen wat je geopend heb. Daar in heeft hij volkomen gelijk... hoe raar het ook klinkt. Hoe meer tabbladen je geopend heb, hoe meer IE je tegenkomt in je taakbeheer. *32 geeft alleen aan dat je normaal een Win7 64bit heb, maar je IE werkt op een 32bit.

Het geen wat je nu als probleem heb, heb ik ook gehad. Heel i-net afgezocht en verschillende verklaringen tegen gekomen. Maar geen van allen heeft bij mij geholpen. Ik heb namelijk een laptop met 2 processoren en 4gig als geheugen. Toch ging het echt heel traag, niks (maar dan ook echt niks) ging soepel als toen ik mijn laptop net had.

Oplossing bij mij was dat de laptop heel warm werd, een notebook cooler aangeschaft en mijn laptop erop gezet om het af te koelen. En jah hoor... het werkt bij mij perfect. Sinds dien nog geen problemen gehad met trage laptop. Aanrader is de laptop een keer open te maken (door een prof) en de FAN schoon te laten maken. Na een tijd zal het eens vies worden en zijn de wings wat beslagen met stof. Waardoor het niet optimaal koelt.

Probeer het, zou ik zeggen. Zo'n notebook cooler heb ik voor 10euries gekocht om even te testen of het daadwerkelijk daar aan ligt. Tis voor dat geld misschien de moeite waard om het te proberen.

Wil je je bevindingen hier even melden of het daar aan ligt aub...

Mvg Nicklatu
 
ja, daar was ik ook achtergekomen(van die tabs), maar het is niet zo dat daar enige logica in zit: ik ga nu testen: (!!! inmiddels ie 9!!!)
1. Alleen startpagina google, 2X
2. Nog 10 keer google opengezet(1+10 = 11) door te dupliceren: 5X
3. Nog 9 keer meer, 20 in totaal: 6X
4. Ik sluit er 10: nog steeds 6X
5. Als er nog maar 1 openstaat: nog steeds: 6X

Hij sluit ze dus pas als je ie opnieuw hebt opgestart.

ps: ie 64 doet exact hetzelfde
 
Wat RMS zei over de vele aanwezigheid van IE's, dat het misschien wel ligt aan het aantal tabbladen wat je geopend heb. Daar in heeft hij volkomen gelijk... hoe raar het ook klinkt. Hoe meer tabbladen je geopend heb, hoe meer IE je tegenkomt in je taakbeheer. *32 geeft alleen aan dat je normaal een Win7 64bit heb, maar je IE werkt op een 32bit.

Het geen wat je nu als probleem heb, heb ik ook gehad. Heel i-net afgezocht en verschillende verklaringen tegen gekomen. Maar geen van allen heeft bij mij geholpen. Ik heb namelijk een laptop met 2 processoren en 4gig als geheugen. Toch ging het echt heel traag, niks (maar dan ook echt niks) ging soepel als toen ik mijn laptop net had.

Oplossing bij mij was dat de laptop heel warm werd, een notebook cooler aangeschaft en mijn laptop erop gezet om het af te koelen. En jah hoor... het werkt bij mij perfect. Sinds dien nog geen problemen gehad met trage laptop. Aanrader is de laptop een keer open te maken (door een prof) en de FAN schoon te laten maken. Na een tijd zal het eens vies worden en zijn de wings wat beslagen met stof. Waardoor het niet optimaal koelt.

Probeer het, zou ik zeggen. Zo'n notebook cooler heb ik voor 10euries gekocht om even te testen of het daadwerkelijk daar aan ligt. Tis voor dat geld misschien de moeite waard om het te proberen.

Wil je je bevindingen hier even melden of het daar aan ligt aub...

Mvg Nicklatu

ik had maar 1 tabblad openstaan, dat doe ik bewust

maar ik zal die koeler eens proberen
 
En is het al gelukt? Even nieuwsgierig of het daadwerkelijk aan de koeler ligt....

NickLatu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan