4 GB sony duo, word niet herkent op card reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Hallo mensen,

ik heb dus vandaag een splinternieuwe 4 GB memory stick duo pro voor mijn psp gekocht.
ik kom dus thuis ik druk het in de cardreader en hij doet het niet, mijn psp leest alles wel, geeft de geheugen aan en het is allemaal ok.

Mijn cardreader wilt het gewoon niet lezen, ik heb hiervoor een 1 GB sony gebruikt en een 2 GB sandisk, allebei deden het perfect. De sony 4 GB doet het niet.
Zou het gewoon een upgrade moeten zijn voor mijn cardreader of wat?
Mijn PC is een HP a6000n.

groeten en bedankt.

Waren de andere stickjes ook "pro" ? Want ik dacht dat daar verschil tussen zat.

Dan zou het inderdaad kunnen dat de hardware niet meer ondersteund dan 2GB, misschien is er inderdaad een update. Die zal dan op de HP site te vinden moeten zijn.

Ja maar het probleem is,ik heb geen flauw idee wat voor merk de card reader is en de HP site zegt er ook niet veel over.

Heb ook al het programma everest gebruikt..geen success =/

Inderdaad van HP wordt je niet wijzer, en via de zoekmachine vind ik ook niet echt iets bruikbaars.
Als ik bij mij in Everest (4.20) kijk dan zie ik onder:
opslag -> windows opslagmedia een aantal hostcontrollers staan deze zijn van mijn Ricoh kaartlezer (bv. Ricoh Memory Stick Host controller)
Staat er bij jou geen merknaam voor ?

Want anders zou ik een nieuwe externe kaartlezer aanschaffen, en de afspraak maken dat als het niet werkt dat je het product mag terugbrengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan