4 piepjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lejonn

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
hallo,

ik ben sinds een week terug van vakantie maar sindsdien doet mijn PC het niet meer.
Als ik hem wil opstarten dan krijg ik 4 piepjes. 1 lange en 3 korte. Zou iemand mij kunnen helpen want van computers heb ik helemaal geen verstand

Hoi,

Even afhankelijk van welke bios kan je hier zien wat ze betekenen.

Laatst bewerkt:
ik ben niet handig met computers moet ik bij 4 beeps kijken?

Hoi,

Zou je even kunnen kijken en/of melden welk moederbord of pc je hebt met eventueel type.

@ 98robert98,

glazen bol weet je welke bios hij heeft?

Tevens bericht even in juiste sectie gezet.

Laatst bewerkt:
ik weet echt niks van computers dus vraag er niks over haha

Hoi,

Ja als we niks kunnen vragen kunnen we ook slecht helpen:p
Dan doen we het zo
1 staat er een merk op de kast/pc
2 kast open maken en kijken op moederbord naatr naam en eventueel typenummer of wat ook.

Hallo Lejonn,

Dit maakt het inderdaad niet makkelijker, Op de achterkant, onderkant ook geen stickertje? S/N ? Merk? en wanneer je de kast openmaakt (let op, alle kabels los, en dan wat schroefjes achterin losdraaien.) op de grootste platte "kaart" die erin zit, wat staat hier op.

Probeer gewoon zoveel mogelijk te omschrijven wat je tegenkomt. Want zoals Modag zegt, zonder info kunnen we je niet helpen.

gr
Joost

ik heb hem opengeschroefd.. maar ik heb het moederbord gevonden maar ik heb geem tekst gevonden

Hoi,

Goed gekeken? misschien een foto maken en hier plaatsen

of speccy downloaden, die kan het je zo vertellen, zowel bios als de mobo.

ik heb echt goed gekeken maar er staat niks.. en ik kan geen foto uploaden op deze site via ipad. en indd me pc start niet op

Hoi,

Is er ook een plaatselijke pc boer daar aanwezig zo ja lijkt het me verstandig om daar even heen te gaan want dit gaat geloof ik niet lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan