403 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Deze foutmelding krijg ik:

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Zit bij athome, maar krijg geen toegang tot server van hun waar ik pagina's naar toe wil uploaden. Mijn publieke domein dus.
Vreemd. Waar kan dit aan liggen? Heb dit al paar dagen.
 
Ik kan mijn index.html gewoon bekijken.

Maar ik wil een bijgewerkte pagina gewoon uploaden, maar ik krijg steeds die foutmelding.

Dus na inloggen met gebruikersnaam op athome server, password tik ik dan nog niet eens in..

:confused:
 
Laatst bewerkt:
Heb precies dezelfde fout als u/jouw:thumb:


upload altijd van alles met dreamweaver etc:p de ftp-host van @home is (homedrive.home.nl)
Als ik via (mijn netwerklocaties) homedrive binnen wil gaan, wat normaal gesproken lukt:confused: krijg ik dit bericht.

[Digitaal certificaat selecteren]
! voor de website die u wilt weergeven, is de identificatie vereist. Selecteer een certificaat

[knop meer informatie] [knop certificaat weergeven] het probleem is dat er geen certificaat bij staat?


Blijf deze post in de gaten houden:D
 
Heb net AtHome een berichtje gestuurd. Helpdesk kon me ook niet helpen.
Begin het nu wel irritant te vinden.
:evil:

Ander FTP programma, in mijn geval SmartFTP dan, zette ook geen zoden a/d dijk.
Toegang tot hun server wordt gewoon geweigerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds afgelopen week precies hetzelfde probleem met exact dezelfde foutmeldingen. Mijn homepage kan wel nog gewoon worden opgevraagd en bekeken, maar ik krijg geen (FTP-)toegang meer om updates aan te brengen. Ook via de beheerpagina's van @Home zelf kom ik er niet meer in. Heb vandaag een mail gestuurd naar Support en zal verdere ontwikkelingen hier melden!
 
Kreeg berichtje van AtHome: er wordt aan gewerkt en probleem doet zich bij meerdere users voor. Technische dienst wordt ingeschakeld. Huh?

Imho is het eerder een software iets.

Maar goed, ik wacht af.
 
Ken iemand die bij @home werkt.Volgens hem wordt @home samen met een andere provider (Ziggo) of zo iets:D
Vandaar de storingen, ze waren er mee aan het experimenteren of weet ik veel wat :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan