4650 >>> 4870

Status
Niet open voor verdere reacties.

CPUere

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Kan ik een 4650 gemakkelijk door een 4870 laten vervangen bij de Acer Aspire M5201?

Processor: AMD Phenom™ X4 Quad-Core Processor 9550
Geheugen: 4096 MB (4x 1024 MB)
Harddisk: 1000 GB 7200 rpm
Videokaart: 1024 MB ATI Radeon HD4650 Pro

Het zou kunnen ja indien je voeding voldoende is en je niet beschikt over de microtower versie...

Wat heeft die versie er mee te maken en hoe weet ik of ik die versie heb?

ik mzag dat er van de m5201 ook kleine kasten waren(microtower)

Je hebt een normale atx kast uitvoering?

EDIT: van jou pc zijn er ook uitvoeringen die standaard al een 4850 hebben.Een 4870 mag geen probleem zijn denk ik dan zo....

Laatst bewerkt:
Hey,

Waarom laat je geen pc in elkaar zetten voor 700 euro kun je een hele mooie pc in elkaar laten zetten !

Hey,

Kijk hier eens naar, uitstekende systeem kun je de nieuwste spellen zoals GTA IV op aller hoogste settings mee spelen. Het is Inclusief een windows vista premium en zij monteren 'm voor jou en dat alles voor 706,29 euro :thumb:

Naamloos.jpg

haha grappig maar daarmee kun je dus echt niet gta4 op het allerhoogst op spelen,

ik heb een oc 9800gtx+ en daarmee kan ik net medium draaien.

Ach waar kun je dat onderhand mee wel??

lijkt wel of gta4 tegenwoordig de graadmeter is voor systemen:D

haha grappig maar daarmee kun je dus echt niet gta4 op het allerhoogst op spelen,

ik heb een oc 9800gtx+ en daarmee kan ik net medium draaien.

Hey,

Nou dan heb jij een K*T pc..... want ik kan met mijn 8800 Ultra wel alles op highest settings draaien :) met een 9800GT lukt het echt wel om alles op highest settings te draaien or.... behalve texture, maar jah dat komt omdat die te weinig MB ram heeft....

Laatst bewerkt:
ik heb zeker geen k*t pc...

dat spel is gewoon grafisch erg zwaar. en kun je echt niet op max draaien met een 9800gt.. MAAR mss ligt het aan mijn dx10 die kuren heeft. lees mijn vraag in overige software. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan