• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

4x voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clipstra

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Beste,

Ik heb een vraag omtrent de voorwaadelijke opmaak. Ik heb eigenlijk 4 criteria, maar Excel (2003) laat er maar 3 toe. Een suggestie hoe deze 4 criteria toch kan laten toepassen:

Criteria 1: "-"
Criteria 2: > 105
Criteria 3: < 95
Criteria 4: "Nog kansen"

Alvast dank!

Uhm,

2007 heb ik niet op het werk.. Al hoeft dat geen probleem te zijn als ik het overzet op mijn laptop, eventueel.

En met VBA is dat lastig of makkelijk te doen?

Uhm,

2007 heb ik niet op het werk.. Al hoeft dat geen probleem te zijn als ik het overzet op mijn laptop, eventueel.

En met VBA is dat lastig of makkelijk te doen?
Met VBA is het best makkelijk. Als je er op googled dan zal je zo mooie/simpele code vinden.

Beste Wigi,

Dat is idd waar. Maar ik de volgende:

="Nog Kansen!"
>100
<100

Deze zijn gelinkt aan de cel voor de cel met de voorwaardelijk opmaak. Maar nu vallen de "-" ook onder de categorie >100. Terwijl deze dan dus gewoon normaal moet blijven, hoe kan ik dan een bereik instellen voor de categorie >100 (tot 100.000 bijv)

Beste Clipstra ;)

Je zal ,dan met OF functie moeten werken in je voorwaardelijke opmaak.

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Ach ja vrijdagochtend he?

Som denk dat ik uit een ei kom..

Maar bedankt Danny!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan