5.1 External Surround Sound Card SC-5500p driver werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Berichten
200
hoi,

ik heb pas een externe geluidskaart gekocht.
met windows xp pro alln wanneer ik de drivers wil installeren zegt hij
dat ik de geluidskaart moet aansluiten maar die zit er al lang in met
usb en die geluidskaart heeft ook een lichtje dus hij heeft wel stroom.
ik weet niet of dit mag maar ik heb hier een foto.

http://i34.tinypic.com/2yxogmb.jpg

en het product
http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=14134


mijn pc:

windows xp pro
8400 3.0ghz dual core
moederbord msi neo3 fr
250gb hardeschijf
4gb geheugen


alvast bedankt
 
Kijk eerst of het apparaat in zijn geheel wel wordt gezien door Windows:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc

Indien ja, dan zou ik op de website van trust kijken naar nieuwe/andere drivers voor je besturingssysteem.

Succes,

Tijs.
 
http://i37.tinypic.com/1rxnj4.jpg


als ik de geluidskaart eruit trek gaat de usb audio device weg dus dat is hem


welke geluidskaart is beter een onboard geluidskaart van het moederbord neo 3 fr p45
of een 5.1 External Surround Sound Card SC-5500p
 
Laatst bewerkt:
Op die pagina van Trust kun je drivers downloaden, ook voor XP.
Ik neem aan dat, gegeven je eerste melding, je het apparaat eerst niet aangesloten moet hebben, dan die driver-installatie moet starten, en pas (zodra dat gezegd wordt) het apparaat moet aansluiten.

Succes,

Tijs.
 
Op die pagina van Trust kun je drivers downloaden, ook voor XP.
Ik neem aan dat, gegeven je eerste melding, je het apparaat eerst niet aangesloten moet hebben, dan die driver-installatie moet starten, en pas (zodra dat gezegd wordt) het apparaat moet aansluiten.

Succes,

Tijs.


het werkt alsnog niet heb hem eerst uit de usb gehaald daarna installatie en dan krijg ik een foutmelding dezelfde als eerst
 
Laatst bewerkt:
Tsja, dan zou ik toch contact met Trust zelf gaan opnemen.
link, dan klikken op Support / Vragen (rechterkant van het scherm).
Dan kiezen voor contact opnemen met de helpdesk.

Tijs.
 
Tsja, dan zou ik toch contact met Trust zelf gaan opnemen.
link, dan klikken op Support / Vragen (rechterkant van het scherm).
Dan kiezen voor contact opnemen met de helpdesk.

Tijs.

ok vooralsnog bedankt voor je hulp! :thumb:
 
hallo,



heb hem aan de praat ik heb een nieuwe cd met de nieuwste drivers toegestuurd gekregen van trus!


nou nu weet ik dus: op trust kan je vertrouwenxD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan