5.1 Geluid in Mac OSX 10.5.1

• Onderwerp starter Onderwerp starter kivdw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kivdw

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hoi iedereen!

Ik heb sinds kort Mac OS X Leopard (10.5.1) geïnstalleerd op mijn PC (volgens mij is dit niet illegaal). Ik heb alleen een probleem met mijn setje 5.1 surround boxen. Ik heb alleen geluid uit twee boxen, de front links en rechts boxen. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kaj-Ivar

Mac OS op een Windows PC is illegaal.

2. Permitted License Uses and Restrictions.

A. Single Use. This License allows you to install, use and run one (1) copy of the Apple Software on a single Apple-labeled computer at a time. You agree not to install, use
or run the Apple Software on any non-Apple-labeled computer, or to enable others to do so. This License does not allow the Apple Software to exist on more than one
computer at a time, and you may not make the Apple Software available over a network where it could be used by multiple computers at the same time.

OSx86 heeft nogal wat problemen met het ondersteunen van de hardware van een PC daarom werkt je 5.1 ook niet vlekkeloos.

Oh.... OK, sorry, ik zal eens kijken wat ik zal doen. Ik dacht dat Mac gewoon gratis was, omdat het geen software bedrijf is, maar eerder een hardware bedrijf... Maar ja, waarschijnlijk zet ik dan gewoon mijn Windows weer terug, met Ubuntu.

Bedankt!

Kaj-Ivar

(Last edited: 02/07/08 22:13)

Laatst bewerkt:
Apple is het bedrijf net als dat Microsoft dat is.

Het verschil alleen is dat Apple zijn eigen hardware levert daardoor werkt het besturingssysteem (Mac OS) ook alleen op een Apple-computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan