5.1 logitech speakerset geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonoplader

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
hey

ik heb een logitech X-530 5.1 speakerset maar de rechts achter en rechts links speakers en de middelste geven geen geluid. De rechts en links voor en de bass doen het wel. weet iemand hoe ik dit kan oplossen zo ja hoe?
alvast bedankt
:)

Hoi....

Er vanuitgaande dat je in je configscherm de instelling van je speakers op 5.1 hebt staan en dit ook door je kaart/chip ondersteunt word, ligt het probleem bij jou dat de bron geen 5.1 bron is.
Dus bijv een muziekstuk(mp3 of cd bijv) zal je geen geluid over al je boxen geven.
Dit zal softwarematig aangepast moeten worden dan.

of de instellingen staan op 2.0 . ik heb zelf ook 5.1 en daar pakt hij alle nr's gewoon op 5.1 niet dat het dan echt 5.1 is maar uit ale boxen komt geluid. Kijk dus even bij je instellingen of hij op 5.1 stat

Hoi....

Er vanuitgaande dat je in je configscherm de instelling van je speakers op 5.1 hebt staan en dit ook door je kaart/chip ondersteunt word, ligt het probleem bij jou dat de bron geen 5.1 bron is.
Dus bijv een muziekstuk(mp3 of cd bijv) zal je geen geluid over al je boxen geven.
Dit zal softwarematig aangepast moeten worden dan.

Aldus gezegd/gevraagd;)

of de instellingen staan op 2.0 . ik heb zelf ook 5.1 en daar pakt hij alle nr's gewoon op 5.1 niet dat het dan echt 5.1 is maar uit ale boxen komt geluid. Kijk dus even bij je instellingen of hij op 5.1 stat

okey bedankt maar waar moet ik dan precies kijken?
bijvoorbeeld confichscherm>hardware en geluiden......

Configscherm-spraak,geluid en audioapparaten-geluiden en audioapparaten.

dan bij luidsprekerinstellingen-geavanceerd

Configscherm-spraak,geluid en audioapparaten-geluiden en audioapparaten.

dan bij luidsprekerinstellingen-geavanceerd

ik zit nu bij eigenschappen van luidsprekers dan staan er 4 tabjes. algemeen, niveaus, aanpassingen en geavenceerd.
dan ga ik naar geavanceerd daar zie ik iets staan waar ik naar beneden kan scrollen staa hij nu op 16bits, 44100 Hz (Cd-kwaliteit)
daaronder staat testen dan druk ik daarop dan hoor ik alleen de rechts voor en links voor er staat nergens iets in over 5.1 inschakelen ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan