5.1 speakers, krijg 3.1 geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind trouwens ook raar dat je onboard het niet doet

viel die niet in garantie dan?

Jawel, maar we waren toen de computer al een tijdje kwijt geweest vanwege oververhitte CPU met als resultaat doorgebrand.. Dus geen zin om hem weer kwijt te zijn omdat de pc reperateur weer een nieuwe moest bestellen en dan weer 4 dagen dat ding kwijt.. Dus maar gewoon een geluidskaart in de stad gehaalt, die er ingezet en klaar.

Ik zal morgen ofzo eens "de" schroevendraaier tevoorschijn halen zodat ik hem in een ander slot kan proberem.

Laatst bewerkt:
Jawel, maar we waren toen de computer al een tijdje kwijt geweest vanwege oververhitte CPU met als resultaat doorgebrand.. Dus geen zin om hem weer kwijt te zijn omdat de pc reperateur weer een nieuwe moest bestellen en dan weer 4 dagen dat ding kwijt.. Dus maar gewoon een geluidskaart in de stad gehaalt, die er ingezet en klaar.

Ik zal morgen ofzo eens "de" schroevendraaier tevoorschijn halen zodat ik hem in een ander slot kan proberem.

dus je geluidskaart was ook nieuw?

weinig kans op die pinnetjes dan

ander slotje dan maar.:D

alles proberen he

Ik snap ik snap :P Ik heb net alle creative software verwijderd, en de drivers ook, ook met een driver cleaner... pc reboot en ben nu bezig met downloaden van de drivers weer... (Stomme creative site :P Downloaden blijft steeds hangen daar -.-)

Hallo, Hij zit nu in een ander slot en helaas nog steeds hetzelfde :(

Toch maar een nieuwe kaart dan?

tja !!?????

denk dat je softwarematig al veel gedaan hebt:o

ik zie het nu ook niet meer

kijk trouwens naar een audigy 2zs

zijn beter al die soundblaster

Die verkoopt Azerty niet :P En winkels zijn duurder bij de stad :P

Trouwens, ik zag wel nog 2 losse stekkertjes zitten op de geluidskaart. (Waar je dus een stekkertje in kon doen)

ik heb SoundBlaster Audigy SE

Nieuwe kaart binnen.... Doet het nog steeeds niet... 30 euro voor niks verspild!! Mama is dan niet blij.. iemand nog oplossingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan