5.2 AV-receiver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik ben toe aan een nieuwe receiver. Ik heb maar 2 (zeer goede) klankkasten (B & W) en wil die behouden. Ook zie ik het niet zitten om 5 luidsprekers te plaatsen (bedrading !). Mijn vraag: is het mogelijk alleen mijn 2 luidsprekers te koppelen aan een 5.2 netwerk AV receiver en toch een zeer goed klankresultaat te bekomen?

Goedemorgen,

Het kan wel dan heb je alleen de mogelijkheid om stereo te luisteren dat kan je op betere av receiver wel instellen dan heb je dus geen mogelijkheid om 5,1 te luisteren wat dat is denk ik wat je bedoeld, Als dat laatste niet van belang is er zijn toch nog stereo receivers te koop

Dank, Modag, voor de tip. Ik wil dus inderdaad 5.2 gebruiken om 2.0 te luisteren met dezelfde kwaliteit als deze die ik nu met 2.0 heb (als dit mogelijk is). Heb de speler van Marantz bekeken en het is zeker het overwegen waard. Surround is niet aan mij besteed. Misschien is het vermogen van 60 W te klein voor mijn bestaande klankkasten?

Hoi,

Het kan dus stereo luisteren op een 5.2 maar wederom als je geen boxen wilt plaatsen dan zal een gewone stereo receiver toch even beter klinken of wil je later toch 5.1

Ik wil later geen 5.1 maar ik wil nu wel internetradio, dus luisteren naar enkele van die 10.000 zenders op internet. Alle raadgeving dienaangaande is welkom. Nu beluister ik die wel via mijn PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan