ojan
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2001
Geplaatst door Muurhond
Heb je een 9700Pro? Die kan je volgens mij modden naar een 9800Pro.
Vertel verder! Ik heb ook een 9700PRO...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Muurhond
Heb je een 9700Pro? Die kan je volgens mij modden naar een 9800Pro.
is geen kwestie van prullen: gewoon een programma draaien en daar in het selectiemenu '9800' aanklikken.Geplaatst door ojan
al bij al mijn vraag dan... Als je een 9700PRO hebt, waarvan je weet dat ie nog een hele tijd mee kan... Waarom dan eraan gaan prullen met alle risico's vandien??? Ik kan nog een hele tijd alle spellen op max spelen zonder problemen...
9700 Pro > 9800 Pro softmod
1. Uninstall je huidige videokaart drivers, ook eventueel de control panel. Reboot. Na de reboot wil windows de videokaart installeren, sluit de wizzard.
2. Download de "Catalyst 3.2" Drivers (ALLEEN 3.2)
3. Start de installatie procedure, laat de installer de files kopieren naar de opgegeven map. Als hij klaar is met de files kopieren sluit je de installatie procedure.
4. Download deze file http://members.chello.nl/h.rijkens/ati2mtag.exe (ati2mtag), unzip hem en vervang de file ati2mtag in deze map "C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-radeon-7-84-030228a1-008040c-efg\2KXP_INF\B_08037"
5. Nadat je dit hebt gedaan ga je naar "apparaatbeheer" en daar staat (correct me if i'm wrong) "Radeon 9700 pro" en "Radeon 9700 pro secondary" beide met een uitroepteken. Rechtermuis-klik op "Radeon 9700 pro" en kies "Stuurprogramma bijwerken"
-> "ik wil zelf kiezen" -> "Niet zoeken. Ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik wil installeren." Schakel het sellectie vakje "Compitabele hardware weergeven" uit zoek nu de uit het rijtje de Radeon 9800 pro uit (maakt niet uit welke). nu is het doorklikken en voltooien. Reboot.
6. Na de Reboot vindt windows de secondary beeldapparaat, sluit deze wizzard weer. Om de secondary te installeren volg je stap 5, alleen kies je dan telkens de "Radeon 9800 Pro Secondary"
7. Nadat je dit hebt gedaan en weer hebt ge-reboot moet je softmod gelukt zijn! Eventueel kun je nu de bij-behorende control panel installeren.
maar dat betekent dus wel dat ze bij ATi niet helemaal zuiver bezig zijn. Ze houden dingen voor hun klanten achter...Geplaatst door ojan
one lousy frame per second???![]()
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.