502 Acces Denied (Hit Connection Limit) bij newsleecher??:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

defreak

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
elke keer als ik bij newsleecher wil downlaoden staan er bij 6 stuks: Unable to logon. Server Response:" 502 Acces Denied (Hit Connection Limit) ( Tornado v1.0.8395) (502)"

ik heb da probleem al een tijdje
ik heb 10 connections en gebruik onsnet(glasvezel)
hopelijk kan iemand hier me helpen:)

Vermoedelijk mag je maar 4 van die tien gebruiken bij ze

Ik vind dus dit op de site

Code:
3.2. Download snelheid nieuwsgroepen

OnsNet biedt de dienst nieuwsgroepen op basis van nieuwsleverancier Highwinds. Met 210 miljoen nieuwsberichten, 400TBytes aan opslag en news-server in Amsterdam levert OnsNet hiermee voor al haar klanten toegang tot 's werelds meest geavanceerd news netwerk. De volgende specificaties zijn voor deze dienst van toepassing:

-          Geen datalimiet

-          retentietijd: plusminus 70 dagen voor binary en > 480 dagen voor tekst groepen

-          [b]max aantal sessies per IP: 4[/b]

-          max download snelheid per sessie: 512 Kbps

-          max download snelheid voor 4 sessies: 2000 Kbps

-          aantal nieuwsgroepen: ongeveer 99.000

De download snelheid wordt door onze internet provider beperkt tot 2 Mb/sec om de kosten in de hand te houden en om te voorkomen dat door een paar gebruikers het netwerk onevenredig zwaar belasten zou kunnen worden.

N.B. De meeste “news clients” geven de snelheid aan in Kilo Bytes per seconde; 2000kb/s (2000 kilobits/per seconde) = 250KB/s (kilo bytes/per seconde).

Dus 4 is het max, misschien dat ze het onlangs aangepast hebben of echt dicht gezet hebben maar nu kan het niet meer

oooh ok ik had voor ik hier kwam al hele lange tijd gezoch maar kon het niet vinden
maaruh bedankt voor de hulp:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan