50cent Bulledproof Hulp Nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

gokhun

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
wie kan me helpen ik ben bij de opdracht: :mad: GO SEE POPCORN ABOUT VASQUEZ'S STOMACH CONTENTS:mad: maar kan popcorn niet vinden weet echt niet wat ik moet doen kan iemand alsjeblieft helpen ????????????

google even voor een walkthrough van de game, dan kun je precies lezen hoe en wat. wel vaak een spoiler, maar goed, als je vastzit kan je niet anders.

succes,
leon

Bedankt

maar bij walktough's laat hij alleen dit zien, go to see popcorn about vasgecce's stomach, maar niet van waar popconr is enzo dus kom echt niet verder:(

je zou kunnen kijken of er een 50 cent forum is, en of t actief is.persoonlijk ken ik dit spel niet, maar op zo'n forum kunnen ze je zeker helpen.

zit dit aa het begin van de game? wnt anders moet je even terug denken hoe andere 'puzzels' in de game werden gepresenteerd, en hoe je ze moest oplossen. vaak zit er wel een lijn in hoe dingen op te lossen. helpt niets dan maar de hele plek afzoeken een paar keer, (maar dat zul je al wel gedaan hebben), en anders proberen verder te spelen als dat mogelijk is.
en als niets helpt, dan maar cheaten, haat t, maar soms is dat nog de enige wijze waarop je dan verder kunt.

succes,
leon

bedankt: maar kom nog steeds niet verder

waar kan ik deze forum vinden dan, ik kan niet cheaten want heb gewoon die man nodig heb overal gekeken maar kan hem niet vinden weet je een plek waar ik zo'n forum kan vinden>>>>???:confused:

wanneer je vast zit in een game en je wilt niet cheaten (hou er zelf niet van, te gemakkelijk) dan is het het beste om een walkthrough te bekijken. een walkthrough is het verhaal van de game op 'papier'. iemand heeft dus dan de meoite genomen om precies op te typen wat je moet doen, van a to z in de game.
om deze te vinden ga je eenvoudig naar Google en type in "walkthrough 50 cent".

heb t dus even opgezocht voor je en m doorgelezen tot ik de objective, (dit 'puzzelstukje') vond van de game.

laat me eerst nog even dit vertellen, er zit vaak verschil tussen een console game zoals Xbox, playstation etc en de pc versie!! dus zoek altijd naar die walkthrough die voor het systheem geschreven is waar je de game op speelt!!!

goed, nu de oplossing;

--OBJECTIVE: FIND VASQUEZ'S STOMACH CONTENTS
The item you need is in a plastic bag. The room for it is located on
the last door at the other end of the Morgue. Go inside and grab the
item and then exit to trigger the next objective.

je moet dus naar de laaste kamer aan het andere einde van het mortuarium (waar je je dus kennelijk bevind). ga die kamer in en zoek voor een plastic zak, hierin zit wat je zoekt. ga dan die kamer weer uit, of misschien wel het hele mortuarium uit.

hoop dat dit je verder helpt, weet hoe waardeloos t is wanneer je vast zit in een spel.

succes,
leon

ik ga het nu proberen

enorm bedankt vriend ik hoop dat het lukt, je hebt gelijk het is enorm ****** om in een spel vast te zitten maar enorm bedankt.:thumb: iik ga het nu proberen

mooi zo, nogmaals ; succes,

leon

enorm bedankt he

ik ben verder gekomen enorm bbedankt k heb hem gisteren uitgespeeld:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan