530 Authentication failed, sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Wanneer ik op een server wil inloggen krijg ik steeds deze melding.

Via internet explorer kan ik er wel op.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Is het een FTP server? Die foutmelding betekent dat je inloggegevens niet kloppen of dat je helemaal niet ingelogd bent.

Wacht even hoor. Waarmee probeer je waar in te loggen? Met IE kun je gewoon op dat www adres komen, en dus ook op de ftp? En met een FTP client kun je lijkt mij niet op dat www adres komen maar wel op de FTP, mits je de juiste gegevens hebt.

Heb al geprobeerd met aceftp en flash ftp en wsftp.

Toch telkens die melding.Er staat wel poort 21 ingesteld in mijn ftp programma.

Connecting to ftp.35mb.com on port 21. Attempt 1 of 3...
220-FTP server ready.
220-This is a private system - No anonymous login
220-
220
USER karines
331 User karines OK. Password required
PASS *****
530 Authentication failed, sorry
Delaying for 30 seconds before next attempt...

Laatst bewerkt:
Tja het lijkt er toch op dat er iets fout zit in je gebruikersgevenens die je invoert in je FTP client aangezien het wel in IE werkt. Controleer nog even of je écht de goede gegevens hebt ingevuld.

Ja, dat is de standaard poort voor FTP. En je krijgt ook gewoon verbinding maar komt er niet in. En in IE vul je precies dezelfde gegevens in?

Nee, ik kom er ook niet in. Heb mezelf ook even aangemeld en geactiveerd maar wordt niet toegelaten. Het ligt dus aan de host. Een andere goede gratis host met PHP & MySQL is www.funpic.de het kan trouwens wel zo zijn dat hij met morgen wel doen. Voor dat FTP accounts werken kan het soms 24 uur duren. Misschien is dat bij 35mb ook zo.

Is vreemd want heb hem al enkele maanden en het heeft al gewerkt.

Dan zal er wel een storing of iets dergelijks zijn. Even afwachten dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan