550w voeding 6000+ 9800gtx genoeg ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

asbongers

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo,

Ik heb een 9800GTX aangeschaft voor in mijn Amd x2 6000+

Nu heb ik een voeding TronJe ATX 550 watt lijkt mij opzich wel een kwalitijds A merk uit duitsland.

Maar bij aansluiten moet ik 1 kabel uit de voeding splitten naar 2 om vervolgens in de 9800gtx te komen want die vraagt om 4 conectors...

Dit splitten is dat Verlies ?
Hij werkt opzich prima 10500 score met 3dmark 06 of moet er meer uit te halen zijn door een andere voeding ?

( voor n ander systeem heb ik een 450/500 watt voeding nodig en twijfel deze te nemen en voor me amd x2 een nieuwe te kopen )

er moet zeker meer uit te halen zijn ja;) je kan beter een goede voeding van coolermaster kopen van 620/650 watt zodat je ook je voedings kabels niet hoef te splitten en dat merk van jou voeding heb ik nog nooit van gehoord (en volgensmij de rest op dit forum ook niet) dus dan zal het niet een perfecte voeding zijn:o

hey bedankt voor je reactie, ben zelf al veel aant lezen geweest en heb besloten een 620W coolermaster modular aan te schaffen 89 euro nette prijs :)

hmmm of ik neem een 700w voor 109 :S toekomst gericht kijken.... 9800gtx 2x sli haha maar dat zal mijn processor niet fijn vinden amd x2 6000+ maarja die is ook vervangbaar :)

Pff je blijft aan het upgraden met die computers

je kan ook een voeding van chieftec nemen voor minder geld:D de:
chieftec turbo 750W 80/9 euro:thumb:

:( mijn 550Watt voeding word 92 graden na 2 uur gamen....

De frames gaan omlaag van 60 naar 25 naar 2 tot 5 en het spel is over :eek: niet meer speelbaar dus... na afkoeling van 30 min doet hij het weer 100%
altans misch is er nog meer uit te halen...

550Watt is dus echt te weinig voor me 9800GTX en doordat ik kabels uit de voeding heb moeten splitten maakt het niet beter !

700Watt coolermaster komt eraan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan