6 gig kwijt na systeemherstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tribal444

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
2
hallo, weet iemand hoe het kan dat ik ineens 6 gig aan schijfruimte kwijt ben nadat ik met systeemherstel een vorige status van het systeem wilde herstellen?
Is er ergens een back-up neergezet die zo groot is?

Alvast bedankt voor de tips!
 
Ik had wel verwacht tips te krijgen van alle slimme mensen hier, maar helaas...
Gelukkig heb ik het antwoord zelf al gevonden!
Nadat ik nog een keer systeemherstel had gestart, was ik nadien 10 gig kwijt! Het moest dus hiermee te maken hebben; ondanks dat het max percentage dat voor systeemherstel stond ingesteld, ging er veel meer ruimte verloren.
De enige manier dat ik die ruimte terug kon krijgen is door systeemherstel uit te schakelen. Hiermee werd automatisch de verborgen map geleegd en kreeg ik de ruimte terug. Hierna systeemherstel weer inschakelen en een nieuw punt maken....
 
Had ik ook, maar dan met 220 GIG.
Download service pack 3 ( http://www.microsoft.com/downloads/...a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&DisplayLang=en ). Als je die gedownload hebt, installeren en start je computer opnieuw op. Dan vraagt windows wat informatie e.d. Gewoon de wizard volgen. Als je dat allemaal hebt gedaan, klik je met je rechtermuis op 'deze computer' en klikt op 'beheren'. Klik op schijfbeheer. Hier staat nu, als het goed is, een leeg stukje. Deze kan je opvullen met een nieuwe partitie. Als het goed is lukt het zo, zoniet, laat het even weten!

Succes,
Miquell :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan