6 witte stippen op mijn scherm

raun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2024
Berichten
2
Toen ik mijn laptop gisteren aan zetten kreeg ik 6 witte stippen op mijn scherm te zien heb hem door gelinkt naar mijn tv en daar zag ik ze ok en mijn touchscreen werkt nu ok niet lekker meer .kan iemand mij helpen aub grt Raun
 
Welkom
Helpers zijn niet helderziend, een uitzondering daar gelaten. Welk merk en type laptop? Hoe oud is dat apparaat? Welk besturingssysteem?

Errors, meldingen, screenshots?

Internet Google. Google Vertalen.
 
Laatst bewerkt:
Het is een Dell latitude E 7250 touchscreen. Intel inside code i7 vpro hoe oud weet ik niet heb hem bij remarkt gekocht
 

Bijlagen

  • 20240524_033357_exported_20207~2.jpg
    20240524_033357_exported_20207~2.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 14
Het schijnt te maken te hebben met de instelling dat de aanrakingen kort op het scherm worden weergegeven als zo een wittig plekje. Dat is ter controle maar bij jou bleven ze staan. Op een telefoon is deze mogelijkheid optioneel en altijd uit te schakelen. Dan ben je er in elk geval vanaf. Ik geef een adres van een video over het verhelpen er van op een smartphone maar je zal bij een aanraakscherm ergens anders in de instellingen moeten zoeken. Misschien helpt het al wanneer je de monitor even geheel stroomloos maakt en dan houd je daarna ook de aan/uit knop even ingedrukt. Na een kopje koffie moet je nog maar eens weer kijken. Vervolgens kijken of je de optie aanrakingen tonen kan vinden. Succes
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan