60 inch LCD scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

GB lolzors

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
ik heb deze gekocht uit jordaanje toen ik op vakantie ging/was... ik heb geen enkel cd of iets gekregen, wanneer ik het aansluit en me pc aandoe krijg ik nix.. nix anders dan een zwart scherm.. ik bedoel gewoon dat ik niks zie.. gewoon standaard helemaal zwart.. en hij wijst wel aan dat die aan staat..

60 inch monitor ???? wist niet dat die bestonden.
Welke aansluitingen zitten er op? Kunnen ook andere aansluitingen zijn dan de europese normen.

vanzwam zei:
60 inch monitor ???? wist niet dat die bestonden.
Welke aansluitingen zitten er op? Kunnen ook andere aansluitingen zijn dan de europese normen.

bioscoop formaat he :D:D:D

Welke merk hebben we het hier over?
Hoe heb je dat gevaarte meegenomen, niet gevallen onderweg?

wat voor kleur geeft het lampje,
Ik denk dat of:
- je videokaart kan dat nooooooooooit aan, en dit zou allemaal veel ste traag werken
- je resolutie veeeeeeelste laag staat voor een scherm van 60"

Oi oi oi, wat wil je in *peeps*naam met een 60" scherm voor je computer? Tv kijken? Dan kan je beter een tv kopen

Rimsic zei:
wat voor kleur geeft het lampje,
Ik denk dat of:
- je videokaart kan dat nooooooooooit aan, en dit zou allemaal veel ste traag werken
- je resolutie veeeeeeelste laag staat voor een scherm van 60"

Oi oi oi, wat wil je in *peeps*naam met een 60" scherm voor je computer? Tv kijken? Dan kan je beter een tv kopen
nops, ik moet het kopen voor eigenlijks dvd films erop te kijken.. lekker groot enzo met ondertitel... nadat ik dat gekeken heb ga ik t gwn verkopen op markplaats voor 350 of zo

maar nu heb je nog steeds niet verteld welk merk en type en welke aansluiting er aan zit.

puppie zei:
maar nu heb je nog steeds niet verteld welk merk en type en welke aansluiting er aan zit.
laat ook maar zitten, ik heb computerhulp gebeld en ze hebben t ook verteld een beetje, maar snap r geen bal van, ze komen tog morgen 3 uur s'middags

Nou dat gaat weer lekker zo.:rolleyes:

GB lolzors zei:
laat ook maar zitten, ik heb computerhulp gebeld en ze hebben t ook verteld een beetje, maar snap r geen bal van, ze komen tog morgen 3 uur s'middags

En maar lekker betalen voor de hulp terwijl het hier gratis gebeurd :p

Beetje vaag verhaal trouwens, waar haalt iemand in de leeftijdscategorie 13 - 16 (Gezien je keurige Nederlands *ahum*) het geld voor een 60 inch (??? bestaat dat wel) vandaan?

Succes drmee verder he

BrEeZeR zei:
En maar lekker betalen voor de hulp terwijl het hier gratis gebeurd :p

Beetje vaag verhaal trouwens, waar haalt iemand in de leeftijdscategorie 13 - 16 (Gezien je keurige Nederlands *ahum*) het geld voor een 60 inch (??? bestaat dat wel) vandaan?

Succes drmee verder he
ja t was wel een twedehandse, dus als ik t verkoop is t een derdehandse.. ik had het zelf gezien,, was wel grote schemr

Lijkt me een beetje onnozel verhaal.
1 Inch komt overeen met 2,54 cm, dus als het daadwerkelijk een 60 Inch scherm is, dan zit je dus op 60 x 2,54 = 152,4 cm. Oftewel als je 4 grote breedbeeldtv's neemt en die in een rechthoek plaatst heb je zo'n scherm ..... en dat koop je zo even ....

weet je eigenlijk ook wel zeker dat je een goede deal hebt gesloten? Je hebt niet gewoon een lege kast mee gekregen....en hoe krijg je ooit zoiets het vliegtuig in ? Zeker nog wel problemen gehad bij de douane dat je belasting moet betalen

Ohja en nog tips, vertel wat meer informatie wanneer je een vraag steld, dit viel me wel vaker op bij je andere vragen die soms net zo wazig waren als dit.

Rimsic zei:
weet je eigenlijk ook wel zeker dat je een goede deal hebt gesloten? Je hebt niet gewoon een lege kast mee gekregen....en hoe krijg je ooit zoiets het vliegtuig in ? Zeker nog wel problemen gehad bij de douane dat je belasting moet betalen

Ohja en nog tips, vertel wat meer informatie wanneer je een vraag steld, dit viel me wel vaker op bij je andere vragen die soms net zo wazig waren als dit.

Zou wel eens kunnen daar. Een paar onderdelen er uit, en verkopen maar:D

bekosse yoe ar my friend, :cool: :thumb:
Ik ben benieuwd 'GB Lolzors' of hij het uberhaupt ooit gaat doen, laat het even weten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan