60dagen licentie NAV verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik draai nu NOD32 Smart Guard en dat werkt, zelfs als Beta-versie, al super en licht:D

Ik zeg niet beter maar ik zeg ook niet slechter.
Want feit is het dat er meer goede programma's bestaan dan alleen Kaspersky.
Ik vond zelf de firewall in KIS erg tegenvallen, en is gewoon minder geavanceerd dan ZA Pro.

Zelf heb ik ZA Pro enkele jaren gebruikt, en de firewall is veel simpeler in te stellen dan de firewall in KIS, maar die (KIS) kun je helemaal naar eigen hand zetten, het kost alleen wat meer moeite.
En als je zo als ik achter een router met firewall zit is het meeste al afgeblokt.
Ik heb overigens net KIS 7 beta geinstalleerd,...... ziet er goed uit. :thumb:
Maar de ZA firewall is mij ook goed gevallen.

egui.exe 4.000 kb
ekn.exe 7.312 kb

Draait onder Vista Ultimate!

Een behoorlijk verschil met de waarde onder XP Pro SP2.

Is ook nooit een reden voor geweest...............alleen het is nog even afwachten hoe de firewall presteert. ;)

Vandaar ook dat iki die Beta versie heb draaien, hoewel ik daarbij ook moet zeggen dat ik sowieso bijna nooit problemen heb met virussen, hackers, spyware en weet ik wat al niet, alles onder het motto "Surf verstandig":D

Eset Smart Security is nog in Beta-fase en ik moet zeggen dat de firewall nog niet perfect werkt, jammer genoeg. Af en toe dezelfde vragen over het zelfde process, en hetzelfde doel.
Bij de test van de firewall op internet waren wel alle poorten wel stealth, dus '' onzichtbaar ''.

De nieuw ani-virusmodule vind ik erg goed tot nu toe, scannen gaat snel en ook de realtime beveiliging gebruikt niet te veel geheugen.

Eset Smart Security ziet er ook nog eens goed uit, een stuk beter dan NOD32 2.7 die voor '' beginners '' nog steeds moeilijk te begrijpen is.

@ Ton, ik ga zo ook KIS 7 beta installeren op een andere pc.

Zal ik em maar op opgelost zetten? word redelijk off-topic nu ....

Bedankt voor de vlotte reacties.

Zal ik em maar op opgelost zetten? word redelijk off-topic nu ....

Bedankt voor de vlotte reacties.

Je kan hem niet sluiten hoor, en het is juist een interessante discussie en handig voor mensen die misschien KIS 7 beta of Eset Smart Security willen proberen.
Lijkt me niet echt off-topic.

Denk er wel aan dat het geen publieke beta is maar nog een erg vroege testversie voor beta testers.

Ja, dat had ik ook al gelezen op het forum van Kaspersky.
Maar het is toch een '' test-pc'tje ''. Is niet zo erg als het daar mis loopt.

Ja, dat had ik ook al gelezen op het forum van Kaspersky.
Maar het is toch een '' test-pc'tje ''. Is niet zo erg als het daar mis loopt.

Ik weet niet of je het over het .com forum hebt of het Nederlandse, maar op het Nederlandse forum vind je ook de activatie code.

Ik werk inmiddels met KIS 6.0 volledig naar mn zin, niet zitten pielen met instellingen tot nu toe. Echt een IS voor mij.
Bedankt voor geboden hulp.

Whittey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan