64-bit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myclos81

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Beste,

ik heb een Access bestand op een 64-bit computer die problemen geeft als ik een besturingselement toevoeg (zie bijlage).
Op een 32-bit computer geeft dit geen enkel probleem :glare:

Iemand een work-around zodat dit toch zou kunnen werken?
Hoe kan ik eventueel mijn Access opstarten als 32-bit applicatie (indien mogelijk)?

Welke bijlage? ;)

Bij acces (in menu start bijv.) rechtermuisklik, en dan compabiliteit en uitvoeren als Windows 7 (dat is geen 64 bits, maar 32 bits)

Access (Office 2010) installeer je als 32 bits versie, of als 64 bits versie. De twee zijn niet compatibel, en je kunt ze in ieder geval niet naast elkaar installeren en gebruiken. Heb je een 32 bits Office versie staan die je nog steeds gebruikt, dan is je Access versie dus ook 32 bits geïnstalleerd. Zowiezo kun je Access 64 bits versie niet installeren op een 32 bits machine.
Ben ook wel benieuwd naar de bijlage...

Nu weet ik niet welk besturings element je toevoegd maar het kan best zijn dat het indien het een windows component is je wel x64/x86 issues krijgt.
Dus naast die bijlage (ook nieuwschierig) is ook het besturingselement handig om te weten (als dat natuurlijk niet uit de bijlage al blijkt)

Sorry voor het lange wachten.

Bijlage is toegevoegd.

Het is bij het toevoegen van een subformulier.

Windows 7 in compatibiliteitsmodus werk jammer genoeg niet :(

Bijlagen

Heb al een nieuwe database aangemaakt en alles geïmporteerd maar het blijft hetzelfde.
Dit kan toch niet dat er geen subformulieren kunnen geplaatst worden op een Access 64??

Alle hulp is welkom, thx ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan