640 gb WD HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesking

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo,

Mijn externe hardeschijf van WD werkt niet meer:
- Hij word nergens mee herkent behalve in "apparaat beheer".

Daaruit blijkt dat de hardeschijf geinitialiseerd moet worden, maar dat kan niet vanuit daar.

heeft iemand de oplossing voor mijn probleem?

EDIT:

misschien wel belangrijk VISTA!

Laatst bewerkt:
systeem herstel doen van toen hij het nog deed:

start>alle programma's>Bureau Accesoires>systeemwerkset>systeemherstel

en dan een datum uitkiezen

tjaa, dat is het probleem.......

hij deed het een half jaar geleden al niet, maar toen heb ik hem maar in de kast gegooid, maar nu besluit ik dat ik hem toch hard nodig heb en het zonde is om hem in de kast te laten staan.....

heb je hem meschien moeten installeeren met een cd? (ik weet niet precies hoe dat gaat met externe schijfen)

nope, ik heb hem niet hoeven instaleren met eens cd, maar het stuurprogramma staat al op mn pc en daar staat dat de hdd goed funcioneerd.....

ook al geprobeerd :(

ik heb ff wat rond gekeken hier, maar mensen die hetzelfde probleem als my hebben, hebben de optie: "initialiseren". die heb ik niet :(

bij apparaatbeheer kan ik gewoon niet uit die optie kiezen..... hij staat er niet tussen...:(

en of ik administrator rechten heb weet ik niet.... maar aangezien mijn account de enige is op de computer ga ik er vanuit dat ik die rechten wel heb...?

Schijfbeheer zul je ook niet terugvinden in apparaat beheer.
Klik op start, klik met rechts op deze computer en kies voor beheren.

Onder opslag vind je schijf beheer. Hier zou je de schijf terug moeten zien. Hier kun je hem formatteren of een driveletter aan toekennen.

bedankt hij doet het weer!! maar nu het volgende probleem..... hij is NTFS en ik wil hem FAT32 maar ik kan bij het formateren alleen kiezen voor NTFS ??? iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker maar ex-fat zou fat32 kunnen zijn.
Officieel is fat 16 bit. Extended fat (ex-fat) zou dan goed fat32 kunnen zijn toch?

zoals je kunt zien in mn vorige post (die ik verandert heb) kan ik niet kiezen uit EX-FAT ik kan alleen nog maar kiezen voor NFTS

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan