6800le

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyRaider

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Hey mensen, ik ben niet zo handig met computers dus daarom vraag ik het jullie even.

mijn pc is 5-6 jaar oud, en ik heb er nu een FX5200 inzitten en ik zag dat de 6800LE afgeprijst is bij powerline maar mijn vraag is, kan deze kaart in mijn computer? heb ik de benodigde aansluitingen in me pckast zitten?

Asus V9999 6800LE 128MB
Aansluitingen
D-sub, DVI en S-video

kaart die ik nu heb:
XFX Geforce FX5200 128mb AGP
Aansluitingen
D-sub en S-VHS

Alvast bedankt :cool:

Tja als het de agp versie is past tie erin en doe tie het vast, maar als je PC al 5-6 jaar oud is zal het vast wel geen power beest zijn en heeft zo snelle kaart niet echt veel nut :rolleyes:

Een snellere kaart er in zetten heeft weinig zin, de rest van het systeem houdt het niet bij.
Als je andere aansluitingen er bij wil hebben, kan je die ook apart kopen...

Ik heb een :

P4 1,6 ghz
512 MB RAM
160gb Harde Schijf

heb ik er dan wat aan?

en ja het is een AGP ^^

en ik denk dat me pc zo oud is, maar ik heb pas sinds vorig jaar^^ gekregen van een kennis

Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn:

Ik heb onlangs op een p4 1,7GHz 512MB RAM een fx5200 vervangen door een radeon9800pro en moet zeggen dat de vooruitgang niet in verhouding staat met de €200 die ik er toen voor betaald heb

omg, maar er moet toch wel een betere kaart dan FX5200 zijn die op mijn pc goed draait!!! zelfs CoD gaat k*t met die videokaart, ik vraag nog wel ff na in de winkel, misschien vergeten te zeggen dat ik me pc alleen gebruik voor spellen die rond deze systeemeisen zitten:

700 mhz
128/256mb RAM
32/64 MB videokaarten

misschien is het dan een ander verhaal:D

Laatst bewerkt:
Je zou de radeon 9600 kaarten kunnen overwegen. Deze zijn een stuk sneller, en je systeem kan hem wel bijhouden.

Als je evt. meer uit wil geven kan je beter een 6600GT nemen, en dan later een nieuwe mobo+proc kopen. De 6600GT is standaard sneller dan de 6800LE.

5-6 jaar oud en al een pentium 4 1.6 ghz:o met 512 ram. dat kaartje is idd wat overdreven: ik zou voor een 5700 fx gaan(de geforce 5200 bestond 5-6 jaar geleden tog nog niet??) ik heb toen ook een pc gekocht ongeveer 5-6 jaar geleden: dat was een amd k-6 550 mhz, 64 ram(4 shared video) en 14.2 gigabyte harde schijf: in die tijd was dat 60000 frank met 17 inch crt en printer. je computer kan nooit zo oud zijn(tenzij je upgrades deed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan