7 berichten in OE en toch maar 2 te lezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Hallo,
hele gekke situatie. Een computer, hangend in een netwerk van totaal 12 computers, ontvangt en verstuurt de mail heel vreemd. In bijgevoegd plaatje is te zien dat er 7 mailtjes in het postvak in staan, maar als ik echt in de inbox kijk, zie ik er maar twee. De andere komen niet van geblokkeerde mailadressen ofzo.
En het tweede gekke is, is dat er vanaf deze pc wel mail naar een andere comp te sturen is (wordt namelijk wel ontvangen door de andere comps, maar er is geen enkel mailtje te zien in VERZONDEN ITEMS... Dat is toch een vreemd verhaal.. Wie kan me vertellen wat er mis is, of wat ik zou kunnen aanpassen???
 
Onder dit plusje staan inderdaad de verdwenen berichten. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een overintelligente cursist of een verkeerde instelling?
 
Er staan nu ook meer berichten in dan in je eerste bijlage, dus het gebeurt nog steeds.
Waarschijnlijk automatisch en dan zou je eens naar je berichtregels moeten kijken.
 
tja..
het gebeurt inderdaad nog steeds.. deze pc hangt in een netwerk met 11 andere computers.. heel vreemd, want het is me nooit eerder opgevallen... En de andere 11 pc's werken helemaal perfect. Dus waarschijnlijk is er een fanatieke cursist (die er gebruik van maakt) geweest.. Maar ik vind het gewoon heel raar en ik heb het nooit eerder gezien.. Welke berichtregels moet ik dan kijken? Waar kan ik dat vinden? Verder zou ik geen enkele andere plek weten waar je zoiets in zou moeten kunnen stellen.. Ik kom er dinsdag weer, dus dan zou ik kunnen kijken naar berichtregels.. Ik hoop dus op verdere steun en suppert, want ik kan er heel slecht tegen als er op de comp dingen gebeuren die ik niet kan plaatsen..
 
Outlook Express-Extra-berichtregels-email.
Hier kun je eea instellen.
 
ik zal er eens kijken.. kom er dinsdag weer, dus dan verder.. bedankt voor de suggestie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan