• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

7 excel bestanden samenvoegen tot 1 excelbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

webm

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Berichten
70
Hallo allemaal,

ik heb 7 excel bestanden die qua indeling en regel 1 exact hetzelfde zijn maar continue andere inhoudgegevens hebben die ik regelmatig bij moet werken. Nu wil ik die 7 excelbestanden samenvoegen tot 1 excelbestand. ik deed voorheen altijd ieder excelbestand kopieren en plakken in een excelbestand. Echter om dit ieder keer te moeten doen is veel werk. ik wil het nu zo in elkaar zetten dat als ik 4 van de 7 excel bestanden bijgewerkt heb, automatisch die ene totaalexcel bestand bijgewerkt wordt. Hoe krijg dit het beste voor elkaar?

graag hoor ik van jullie.

hartelijk groet,
 
voorbeeld bestand

hierbij even 2 voorbeeld excel bestanden die moeten dan samengevoegd worden in een excel bestand. zodat als ik een van die twee losse bestanden bewerk autoamtisch totaalbestand bijgewerkt wordt.

ben benieuwd of dit kan. moeten ze trouwens in dezelfde map te komen staan?

mvg
 

Bijlagen

  • excel 1 aansluiting onderneminig1.xlsx
    8,5 KB · Weergaven: 96
  • excel 2 aansluiting onderneming2.xlsx
    8,4 KB · Weergaven: 50
ik heb het geprobeerd met de script te werken maar lukt mij niet echt, moet ik eerlijk zeggen dat ik amper met scripts werk. ga nu weer een poging doen, kijken of het me lukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan