7 instaltie werkt niet, iets met taal? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas100

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
89
You can’t do a typical upgrade using an installation disc that’s different from the language installed on your computer. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings.


Dit krijg ik.. moet ik mijn pc engels maken ofzo?
zoja, hoe? :O:(
 
Je probeert een Nederlandse (of andere taal) Windows 7 up te graden naar een Engelse. En dit gaat zomaar niet. Probeer als je over de Ultimate of e Enterprise versie beschikt om je pc in het engels te zetten d.m.v Windows update. Taalpaketten vind u bij de Optionele updates.


Succes!
 
Hoi,

Heb je windows 7 gedownload of gekocht?

Probeerd het via usb stick.

met win2flash.

mvg Patryk
 
Je probeert een Nederlandse (of andere taal) Windows 7 up te graden naar een Engelse. En dit gaat zomaar niet. Probeer als je over de Ultimate of e Enterprise versie beschikt om je pc in het engels te zetten d.m.v Windows update. Taalpaketten vind u bij de Optionele updates.


Succes!

vista ultimate? nee, ik heb gewoone vista.
en bij windows updaten staan maar 2 updates
iets met update, en beveiliging..
Waar kan ik die taalpakketen vinden dan?:p
 
Dus je beschikt over Vista? Welke versie van Vista heb je dan? Dat kan je zien doormiddel van rechterklik op Computer en dan op eigenschappen.
 
Hoi !

Je kunt een Vista Home Premium NL niet upgraden met een Win 7 EN !

Opstarten van de Win 7 DVD, en kiezen voor 'n clean install, evt. op een andere partitie.

Greetz,

Harry.
 
Dan is het onmogelijk om je taal te veranderen, dus ook onmogelijk om te upgraden naar een andere taal.
 
Dan is het onmogelijk om je taal te veranderen, dus ook onmogelijk om te upgraden naar een andere taal.

ok :(

Dus ik moet die windows 7 maar verkopen ofzo?
want ik heb er nu eigelijk niks aan...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan