7 VOB bestanden naar een DVD bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Het is mij gelukt om hele speciale muziek van Jean Michel Jarre (Solidarnosc) te downloaden. Het bestaat onder meer uit een zevental VOB bestanden die ieder 1 Gb groot zijn. Nu wil ik graag die bestanden tot 1 DVD bestand (Avi?) samenvoegen maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Als me dat gelukt is kan ik het op een dual layer DVD zetten. Heeft iemand een goed idee hoe ik dat kan doen?

VOB bestanden zijn al DVD bestanden!!

Kun je de files afspelen op je PC en zo ja, met welk programma?

Wanneer er, naast de VOB bestanden, ook nog bestanden als IFO en BUP bij staan, is het gewoon een complete DVD.

Deze kun je met b.v. Nero branden op DVD, in dat programma kiezen voor DVD video files branden

Laatst bewerkt:
Met CloneDVD2 kun je van een dergelijke map een DVD freubelen.
Met Nero heb ik het nooit geprobeerd, maar slepen/kopieëren zou ook moeten werken.

Overigens zijn vob bestanden mpeg2 bestanden, geen AVI's.

Maak een map die je VIDEO_TS noemt, zet daar alle bestanden in [VOB en IFO] en daarna kun je hem branden als DVD of verkleinen met DVDShrink of NeroRecode zodat hij past op een single layer [normale] DVD......

Het is me gelukt om met Nero Burning Rom een DVD te branden en kan ik nu genieten van de prachtige muziek. Bedankt voor de adviezen.
Groet
Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan