everest
Pc wizard 2008 ??? (Meschien)
en hoe kan ik bij everest zien wat mhz van me geheuge is ? en hoe zit dat nu met 1600mhz ddr3.. zie overal andere mhz staan maar nergens 1600..

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
everest
Pc wizard 2008 ??? (Meschien)
hehe was ik vanacht ook al achter gekomen, dan maar dit geheugen trugbrengen en nieuwe bestelleHee Skaff zat wat rond te neuzen op Alternate en kwam je bord tegen.
en die ondersteund tot 1333(geheugen)
Daarom die je niet die volle 1600.
hij is auto teruggeclocked......
hehe was ik vanacht ook al achter gekomen, dan maar dit geheugen trugbrengen en nieuwe bestelle![]()
waarom ?
het draait toch goed?
hij draait toch op 1333
dat staat in die ScreenShot
Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type Dual DDR3 SDRAM
Bus Breedte 128 bit
DRAM:FSB verhouding 10:4
Werkelijke kloksnelheid 667 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 1333 Mhz
Bandbreedte 21333 MB/s
Sorry.. je hebt gelijkmaar ! xD zoals je mischien al door hebt.. ben ik nogal lastig.. en wil ik tog 1600mhz die WEL hierop werkt..
"moet SLI ready zijn om zo hoog te halen ?"
Nee 1600 haal je niet , het moederbord ondersteund alleen tot 1333 Mhz dus hoger gaat niet ,
als je 1600 Modules plaats clockt hij auto terug / of het zal helemaal niet werken ...
ok heb even gekeken bij XFXForce.com en daar staat inderdaad Up to 2000Mhz...
Op alternate stond wat anders.....
ok , wat je nog zou kunnen doen is www.memtest86.com draaien
ok , je bedoelt de timings zeker ja , dat kan....
ja idd timing.. stond niet goed.. en zoiezo raar dat hij wel 1600 ram aan kan.. maar wel mijne trug zet na 1300 >< en het is ook niet mogelijk 1600 handmatig in te stellen, dan start pc nietmeer op
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.