8.1 Update 1 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pataap

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2012
Berichten
30
Hallo,

Ik kan mijn laptop niet up-to-date houden, omdat hij KD 2912355 niet installeren wil (foutcode 800F0922).

Ik vond hier op het forum al eerder een bericht, en de stappen die er stonden gevolgd, maar helaas is
het bericht al gesloten, voordat het uberhaupt naar mijn idee opgelost is.

Ik heb in verschillende computermodus geprobeerd te installeren, dit lukte niet.
Windows Update vernieuwd en gefixt en toen opnieuw geprobeerd, lukte ook niet.
Ik heb een los installatie bestand geprobeerd te installeren, lukt ook niet.
Ik heb de computer gescant en een CBS log, waar ik niet wijzer van word.

Na 3 dagen het internet af te speuren ben ik er wel klaar mee..
Ik heb het idee dat ik maar wat loop te prutsen.

Als grafisch vormgever gebruik ik veel zware bestanden hierop, dus wil natuurlijk mijn laptop wel up-to-date houden.
Volgens mij loop ik al een jaar achter? :O

Informatie laptop:

Asus R505C
Intel Core i7 - 3517U
Windows 8.1 64bits

Wie kan mij helpen?

Groetjes,
Patricia
 
Hallo Pataap. Ik zal proberen je te helpen. Wat is KD 2912355. Drama dus. KB ken ik wel maar KD ??

Misschien dit draadje. Ik lees daar ook ergens jou foutje. Nieuwe install overwegen.
:eek:

Bij johanna staat ergens die fout Klikje

Garantie tot de voordeur maar vrolijk wordt je er inderdaad niet van als je al drie dagen loopt te struinen. GRRRRRRRRR
:evil:
 
Laatst bewerkt:
Woaw, KB haha sorry! Dankjewel voor je antwoord!

De stappen op die site stonden ook bij andere sites vermeld en heb ik inderdaad uitgevoerd zonder resultaat.
Een nieuwe installatie zou betekenen dat ik eerst een nieuwe hardeschijf moet aanschaffen om mijn bestanden op kwijt te kunnen en
een windows CD aan moet schaffen, deze zat niet in de doos toen ik dit laptop aanschafte :(

Daarom hoop ik dat er een andere manier is om dit op te lossen, het is zo'n bekend probleem, waarom moet het allemaal zo moeilijk haha..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan