8.1 update en een probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chielles22

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
16
Hallo,


Onlangs heb ik een vraag gesteld op dit forum over de rare kleuren die te zien waren als ik een game wilde spelen. Heb toen de pc teruggezet naar de fabrieksinstellingen en het probleem was opgelost.
Ik kwam vanmiddag op het (fantastische) idee om van 8 weer naar 8.1 te gaan en dus heb ik de pc weer geupdate. Wilde net een spel spelen en dezelfde rare kleuren zijn weer te zien...dat was dus de vorige keer ook het probleem, de update naar 8.1.

Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt na de update? Is er een oplossing voor anders dan de pc weer terugzetten?
Volgens mij zegt Microsoft zelfs dat een spel spelen met 8.1 juist beter zou moeten gaan?!


BVD,


Michiel.
 
Na de update naar 8.1 worden soms niet alle drivers goed meegenomen. Probeer de drivers van de videokaart eens opnieuw te installeren ;)
 
Bedankt voor de beantwoording.

Dat had ik de vorige keer ook gedaan, werkte toen ook niet.
 
De computer is een halfjaar oud. Lijkt me stug dat de videokaart te zwak is.
 
Ok, even de Prestatie-Index opnieuw draaien. Als daar een verbetering in is herstarten. Dan de resolutie etc. opnieuw instellen.

Lukt dat weer niet, originele fabrieksdrivers herinstalleren, herstarten. Opnieuw vanaf boven.

Anders model/merk/type computer, & idem andere relevante hardware.
 
Vaag dat een update naar 8.1 games raar doet weergeven. Volgens de computer werkt de videokaart goed en verder zijn er ook geen (grafische) problemen.
Zal het met 8 moeten doen.

Heb de computer maar weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen.


Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan