8.5 GB nog maar 529!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Geachte mensen

Ik wil dus zeer graag een film kopieren die ik heb op legale CD.
Dan heb ik de SONY DVD+RDL 8.5 GB accucore RW die mij veel geld hebben gekost, met de bedoeling om de film op deze schijf te branden. Maar aangezien ik daar al eens iets op heb gebrand, een gemaakt iets met een vista programme movie maker ofzo iets zegt hij dat er maar 529 mB vrij is en dat ik daar niet op kan branden omdat ik een schijf moet ingeven dat meer schijfruimte biedt... En dat vind ik nu vreemd want dit is een 8.5 GB schijf, en als ik hem wil formatteren in deze computer zegt hij: deze schijf is beschermd tegen schrijven... Ook in NERO 7 kan ik deze DVD niet wissen... Kan iemand mij raad geven?

Bedankt & groetjes cédric

Dat type dvd is geen Rewritable en dus niet wisbaar.

Verder vermoed ik dat je 1e keer dat je wat op die dvd brandde, de dvd hebt afgesloten zodat je er later dus ook niets meer bij kan branden.

Komaan... Daar staat letterlijk op RW is toch rewritable? maar bon.. dan heb ik 529 Mb gebruikt op een cd van 8.5 GB ??????????????? :s :s :s :s

Je kan proberen het te formatteren met ander gedoe:

Probeer met XP: CD in de brander doen >> Deze Computer >> Rechtermuis knop op CD >> Formatteren

Vista: CD in de brander doen >> Computer >> Rechtermuis knop op CD >> Formatteren

Probeer het dan eens met een andere computer >> met brander

PS: weet niet als je dit al heb gedaan

Komaan... Daar staat letterlijk op RW is toch rewritable? maar bon.. dan heb ik 529 Mb gebruikt op een cd van 8.5 GB ??????????????? :s :s :s :s

Ja, dat staat er, maar het is geen DVD-RW, maar een DVD-RDL. (Recordable Dual Layer)

Het is verwarrend, dat ben ik met je eens. Maar het is geen Rewritable.

-edit-

Dit is de verpakking zeker:

standardmedia19915.jpg

Laatst bewerkt:
Ja, dat staat er, maar het is geen DVD-RW (ReWriteable) , maar een DVD-RDL. (Recordable Dual Layer)

Het is verwarrend, dat ben ik met je eens. Maar het is geen Rewritable.

Inderdaad ( Dus mijn oplossing zal wel niet werken )

hmm

Dat is niet de juiste verpakking: de verpakking is:
ed7qw.jpg
[/IMG]

Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan