8 speed brander --> 16 speed DVD branden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gohanssj2

Beetje mager rapport. Lust je ook spruitjes?
Geintje. Wordt de brander in het BIOS gezien? Heb je de master/slave settings goed staan? Is je kabel in orde (bron van ellende). NEC is een goed merk heb ik ook, kan alles.
Wel programma gebruik je? Heb je de drive alleen geprobeerd? Wissel de kabel eens uit?

bernardus

gohanssj2

Beetje mager rapport. Lust je ook spruitjes?
Geintje. Wordt de brander in het BIOS gezien? Heb je de master/slave settings goed staan? Is je kabel in orde (bron van ellende). NEC is een goed merk heb ik ook, kan alles.
Wel programma gebruik je? Heb je de drive alleen geprobeerd? Wissel de kabel eens uit?

bernardus

nou ik heb nooit problemen gehad met dvdtjes ik heb laatst platinum 16x speed dvds gekregen en die pakt ie gewoon niet. alles is gewoon goed!

Gohanssj2

Hoewel Platinum over het algemeen goed is, kreeg ik ook een bericht van iemand die van de voorraad Platinum 25 CD's niet kon gebruiken. Fabrieksfoutje dus.
Probeer in elk geval een ander merk of pak?
Brandt als hij wil, eens op een lagere snelheid. Vaak onstaan problemen als je te snel wilt gaan ook met lezen van zo'n schijf. Als de software het toelaat kun je ook in simulatiemode draaien. Bij NERO b.v.
Probeer de drive op een andere connector van de kabel. Ik heb zoveel problemen terug kunnen voeren op een zwakke kabel.

bernardus

Als je dvd films wilt controleren die je hebt liggen op fouten kun je met dvd shrink en nero recode de dvd's openen deze gaat ze dan in een paar minuten scannen zodat als die ergens blijft hangen je weet dat het brandspoor niet meer goed is. Ik doe dat altijd als ik voor mensen brand zodat ik weet dat ze ook goed zijn.

Als je dvd films wilt controleren die je hebt liggen op fouten kun je met dvd shrink en nero recode de dvd's openen deze gaat ze dan in een paar minuten scannen zodat als die ergens blijft hangen je weet dat het brandspoor niet meer goed is. Ik doe dat altijd als ik voor mensen brand zodat ik weet dat ze ook goed zijn.

Aardig dat je een reactie plaatst, maar in een topic van een dik jaar oud is dat niet echt meer nodig. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan